شروع لیگ برتر والیبال بدون قهرمان و نائب قهرمان!، خاتم هم از لیگ کنار کشید

به گزارش بلاگ پو، تیم والیبال خاتم اردکان از حضور در لیگ برتر والیبال کنار کشید و نماینده خراسان رضوی جایگزین این تیم شد.

شروع لیگ برتر والیبال بدون قهرمان و نائب قهرمان!، خاتم هم از لیگ کنار کشید

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته(دو شنبه) اولتیماتوم سازمان لیگ والیبال ایران برای تسویه حساب تیم ها و واریز هزینه ورودی برای فصل آینده لیگ برتر به انتها رسید و 12 تیم برای شرکت در فصل 97 اعلام حضور کردند اما خبر کناره گیری یکی از تیم های لیگ برتری که سال گذشته بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد و به عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا رسید باعث شوکه شدن اهالی والیبال شد تا سریال حذف و کناره گیری تیم ها از لیگ برتر سال جاری پیش از آغاز لیگ آغاز گردد.

تیم والیبال خاتم اردکان که فصل گذشته با راهنمایی عباسعلی میرحسینی و با یک تیم نسبتا معمولی از نظر داشتن ستاره ها موفق شد در میان حیرت همگان و بالاتر از تیم های همچون پیکان و سایپا به عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر برسد و حتی پس از عدم تیمداری بانک سرمایه که سه دوره قهرمانی لیگ را در کارنامه داشت این تیم اردکانی سهمیه حضور در باشگاه های آسیا را کسب کرد و با درخشش در آن مسابقات توانست بر سکوی قهرمانی بایستد و جواز حضور در جام باشگاه های دنیا را کسب کند.

مسئولان این تیم با وجود پیگیری های زیاد سازمان لیگ به تلفن ها پاسخ ندادند و با توجه به این شرایط و انتها مهلت تسویه حساب خاتم اردکان از قرعه کشی لیگ برتر که 4 مهر برگزار می گردد، کنار گذاشته شد تا فصل 97 بدون قهرمان و نائب قهرمان آغاز گردد.

به این ترتیب باید دید تکلیف تیم جایگزین خاتم اردکان برای حضور در جام باشگاه های آسیا چه خواهد شد و آیا پیکان تهران به عنوان تیم سوم فصل گذشته راهی این رقابت ها می گردد یا تیم دیگری؟

محمد حسین شفقی با تایید این خبر گفت: با توجه به کناره گیری خاتم اردکان، نماینده خراسان رضوی جایگزین این تیم شد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1839

به "شروع لیگ برتر والیبال بدون قهرمان و نائب قهرمان!، خاتم هم از لیگ کنار کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع لیگ برتر والیبال بدون قهرمان و نائب قهرمان!، خاتم هم از لیگ کنار کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید