آمریکا: حمایت ها از اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه افزایش یافته است

به گزارش بلاگ پو، یک مقام آمریکایی گفت، ایده اعمال تحریم های مضاعف علیه روسیه در حال حاضر از مقبولیت روزافزونی برخوردار است.

آمریکا: حمایت ها از اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه افزایش یافته است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، کورت ولکر، نماینده دولت آمریکا در امور اوکراین اظهار کرد، تمایل به اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه به دلیل اقدام اخیر این کشور در تنگه کرچ رو به افزایش است.

او گفت: در اروپا این تفکر که ضروری است واکنش و تحریم های بیشتری وجود داشته باشد، ظاهراً در حال اشاعه است و وقوع چنین رویدادی ظرف یک یا دو ماه آتی برای من تعجب آور نخواهد بود.

وزارت امور خارجه آمریکا پیش تر اعلام نموده بود: آمریکا همچنان روسیه را مسئول اقداماتش خواهد دانست و به همکاری با شرکای اروپایی و متحدان خود برای تشکیل جبهه ای متحد علیه تهاجم کرملین ادامه خواهد داد.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: از تصمیم یک پارچه شورای اروپا برای گسترش تحریم های اقتصادی علیه روسیه استقبال می کنیم. ما از موضع اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه حمله 25 نوامبر روسیه به کشتی های اوکراینی در دریای سیاه نقض قوانین بین المللی است پشتیبانی نموده و از اقدامات اتحادیه اروپا برای حمایت از اوکراین در حوزه هایی که تحت تاثیر منفی تهاجم روسیه در دریای آزوف قرار گرفته، استقبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در 25 نوامبر، روسیه اقدام به توقیف سه کشتی نیروی دریایی اوکراین در نزدیکی تنگه کرچ نموده و 24 ملوان را آنها را بازداشت کرد.

مسکو تأکید داشته که این کشتی ها ورود غیرقانونی به آب های سرزمینی روسیه داشته اند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3497

به "آمریکا: حمایت ها از اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا: حمایت ها از اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید