احتمال ساخت برنامه ایمیل جدید توسط سامسونگ برای اندروید

به گزارش بلاگ پو، سامسونگ سخت در کوشش است تا یک برنامه ایمیل جدید با امنیت بالا برای کاربران اندرویدی فراوری کند.

احتمال ساخت برنامه ایمیل جدید توسط سامسونگ برای اندروید

به گزارش خبرنگار ، به نظر می رسد سامسونگ این روزها سخت در کوشش است تا یک برنامه ایمیل جدید بسازد که امنیت آن نسبت به نسخه پیشین بیشتر است. بسیاری ازصاحبان گوشی های هوشمند سامسونگ چند ماه پیش ایمیلی از گوگل دریافت کردند که به آن ها اطلاع می داد برنامه ایمیل سامسونگ نصب شده روی گوشی های آن ها توسط یک منتشرکننده مشکوک فراوری شده است و به اطلاعات جیمیل آن ها دسترسی دارد.

این ایمیل همچنین شامل جزئیاتی درباره این که چگونه منتشر کننده آن می تواند محتوای هر پیامی را بخواند، بفرستد و حتی به صورت دائمی آن را با حساب کاربری جیمیلی که می خواهد، حذف کند. برخلاف این حقیقت که سامسونگ ادعا می نماید این مسئله فقط یک مشکل کوچک بوده، این شرکت کره ای برنامه دارد تا یک اپلیکیشن جدید ایمیل برای دستگاه های اندرویدی فراوری کند.

متخصصان حاضر در رسانه LetsGoDigital یک برنامه جدید به نام Email Plus را در مدارکی مشاهده نموده اند که شرکت سامسونگ در انگلستان به ثبت رسانده است. بر اساس مدارک ثبت شده، این برنامه یک نرم افزار برای مدیریت حساب های کاربری ایمیل روی گوشی ها و تبلت های هوشمند است. هرچند تعیین نیست این اپلیکیشن جدید دقیقا چه زمانی منتشر خواهد شد، با اطمینان می توان گفت Galaxy Note 10 اولین گوشی خواهد بود که این برنامه را به صورت پیش فرض خواهد داشت.

اگرچه، برنامه مدیریت ایمیل سامسونگ در لیست اپلیکیشن های گوگل پلی وجود دارد، تنها روی گوشی ها و تبلت های هوشمندی قابل نصب و اجرا است که توسط این شرکت کره ای فراوری شده اند در نتیجه کسی نمی تواند از این برنامه استفاده کند مگر اینکه یک دستگاه سامسونگ داشته باشد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9068

به "احتمال ساخت برنامه ایمیل جدید توسط سامسونگ برای اندروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ساخت برنامه ایمیل جدید توسط سامسونگ برای اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید