استقلال با دو دروازه بان مقابل سایپا

به گزارش بلاگ پو، احتمال اینکه وینفرد شفر دربازی با سایپا با حسینی استارت بزند و با رحمتی بازی را تمام کند بسیار است. این وضعیت منوط به کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی است.

استقلال با دو دروازه بان مقابل سایپا

به گزارش خبرنگاران ، سیدحسین حسینی با این که دربازی با سپاهان یک گل خورد وهمان گل زمینه ساز شکست استقلال شد اما نمایش چندان بدی در این میدان نداشت. حسینی پیش از این بازی هم مقابل سایپا دروازه بان اول تیمش بود و در آن میدان واکنش هایی داشت که منجر به حفظ پیروزی استقلال شد. دقیقه 90 را از یاد نمی بریم که این دروازه بان چگونه موقعیت طلایی بازیکنان سایپا را مهار کرد تا استقلال از گزند شکستی دیگر در امان بماند و صاحب تمام امتیاز های آن بازی گردد. حالا دوباره استقلال و سایپا باید در صحنه رقابت های جام حذفی مقابل هم قرار بگیرند. دیداری که برنده اش یک گام دیگر به جام حذفی نزدیک می گردد. این بازی برای وینفرد شفر از اهمیت بیشتری در قیاس با بازی های لیگ برخوردار است. اهمیت این بازی از نقطه ای نشات می گیرد که مدیران باشگاه استقلال در نشست های اخیر با شفر به وی تاکید نموده اند که حتما جام حذفی را جدی بگیرد و با همه قوا در این میدان حاضر گردد. این بازی برای شفر به نوعی حکم مرگ یا زندگی را در استقلال دارد و چنانچه او مقابل سایپا شکست بخورد، پایه های تاج و تختش در استقلال سست خواهد شد. به همین جهت شفر باید عالی ترین تصمیم های ممکن را درباره ترکیب اصلی تیمش اتخاذ کند اما دربرخی پست ها انتخاب برای پیرمرد سخت است. نمونه اش انتخاب دروازه بان استقلال. شفر دردو بازی اخیر حسینی را مرد اول تیمش کرد که نتیجه اعتماد دوباره به این دروازه بان یک برد و یک شکست بود. از آن سو بازی با سایپا ممکن است به ضربات پنالتی کشیده گردد که در این شرایط عقل و استناد به سوابق حکم می نماید که از مهدی رحمتی استفاده کند. با این حال شفر درنشست هایی که با اعضای کادرفنی تیمش داشته به این نکته اشاره نموده که نمی خواهد دوباره حسینی را نیمکت نشین تا این دروازه بان دچار سرخوردگی گردد. راهی که به ذهن شفر رسیده و به نظر منطقی هم می آید این است که حسینی را از ابتدا در چارچوب دروازه تیمش قرار دهد و اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده شد مهدی رحمتی را به میدان بفرستد. حربه ای که شاید استقلال را به مرحله بعد سوق دهد. البته استفاده از رحمتی وابسته به زمانی است که بازی به ضربات پنالتی کشیده گردد. از سویی این حربه یک تعویض استقلال را در این بازی می سوزاند. به هرحال این معادلات پیچیده ذهن شفر را عمیقا درگیر خود نموده و احتمال این که رحمتی به عنوان دروازه بان تعویضی دربازی با سایپا به میدان برود و حسینی از ابتدا در قفس توری باشد بسیار است. این بازی برای استقلال بسیار مهم است و شفر هرچه تجربه دارد باید به کار بگیرد تا استقلال برنده این بازی بزرگ لقب بگیرد و صحنه تقابل با یکی از سرسرخت ترین تیم های فصل جاری را با برد پشت سربگذارد. آیا شفر با این روش از سد سایپا می گذرد؟ آیا حسینی از ابتدا در قفس توری قرار می گیرد و اگر بازی به پنالتی کشیده شد رحمتی درواپسین ثانیه ها در ترکیب استقلال قرار خواهد گرفت؟

10-270

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2530

به "استقلال با دو دروازه بان مقابل سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با دو دروازه بان مقابل سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید