افزایش شمار قربانیان سیلاب های هند به 115 نفر

به گزارش بلاگ پو، شمار قربانیان سیلاب های سه روز اخیر در سواحل غربی هند از جمله ایالات کرالا، کارناتاکا، مهاراشترا و گجرات به حدود 115 نفر رسید.

افزایش شمار قربانیان سیلاب های هند به 115 نفر

به گزارش خبرنگاران، شمار دقیق مرگ و میرهای این سیلاب ها با توجه به آمارهای متناقضی که سازمان های مختلف رسمی هند اعلام نموده اند، هنوز تعیین نشده است.

ایالت کرالا بیشترین آسیب را از این سیلاب ها متحمل شده است، به طوری که طی این سه روز 57 نفر تنها در این ایالت کشته شده اند. شمار قربانیان ایالت کارناتاکا 26 نفر، ایالت گجرات 20 نفر و ایالت مهاراشترا نیز تاکنون حدود 12 نفر اعلام شده است.

بیش از 500 هزار نفر از خانه هایشان در این سه ایالت تخلیه شده است و به اردوگاه های موقت منتقل شده اند.

پیش از این نیز بیش از 200 نفر در دو ایالت بیهار و آسام هند در اثر سیلاب هایی که به مدت دو هفته از 15 ژوئیه شروع شده بود، جان باخته بودند.

اداره کل هواشناسی کشور هند (IMD) برای امروز (یک شنبه ) هشدارهای قرمز طوفان را صادر و ادامه بارندگی های شدید را پیش بینی نموده است.

فرودگاه بین المللی کوچی به مدت سه روز تعطیل شده و برنامه بسیاری از قطارها لغو شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا، دولت های ایالتی خسارات ناشی از باران و سیل را تاکنون حدود 857 میلیون دلار آمریکا برآورد نموده اند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10162

به "افزایش شمار قربانیان سیلاب های هند به 115 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شمار قربانیان سیلاب های هند به 115 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید