انصارالله: آنکه صلح میخواهد جنگ را تمام کند و از یمن خارج شود

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن گفت، ملت یمن در موضع دفاعی واقع شده است و به احدی تعرض نکرده، این ملت حق کامل خود در آزادی، حاکمیت و استقلال را می طلبد و به کمتر از این حق مشروع راضی نیست.

انصارالله: آنکه صلح میخواهد جنگ را تمام کند و از یمن خارج شود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن امروز در توییتی نوشت، کسی که خواهان صلح است، مراحل صلح شامل توقف تجاوز، لغو محاصره، خروج نیروهای خارجی از یمن، رسیدگی به آثار تجاوز و پرداخت غرامت است.

وی تأکید کرد: ملت یمن در موضع دفاعی است و به احدی تعرض نکرده است، این ملت حق کامل خود در آزادی، حاکمیت و استقلال را می طلبد و به کمتر از حق مشروع خود راضی نیست.

چندی پیش، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن گفت که ائتلاف سعودی-آمریکایی جنگ را باخته است و در پی یافتن راهی مناسب برای خروج از جنگ است؛ به گونه ای که کمی از آبروی از دست رفته آن بازگردد.

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین ماه سال 1394 کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است.

این حملات به نابودی زیرساخت های یمن و توسعه فقر، بیکاری و توسعه بیماری های واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شده است.

ص

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 55895

به "انصارالله: آنکه صلح میخواهد جنگ را تمام کند و از یمن خارج شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: آنکه صلح میخواهد جنگ را تمام کند و از یمن خارج شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید