انصارالله فرزندان علی عبدالله صالح را آزاد کرد

به گزارش بلاگ پو، جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) از آزادی دو پسر رئیس جمهور سابق یمن پس از گذشت 10 ماه از زندانی کردن آنها در یکی از زندان های صنعاء اطلاع داد.

انصارالله فرزندان علی عبدالله صالح را آزاد کرد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری سبأ، یک منبع در وزارت کشور یمن در صنعاء (وابسته به انصارالله) خاطرنشان کرد که صلاح و مدین، دو پسر علی عبدالله صالح، رئیس جمهور پیشین یمن در پی صدور دستور عفو ریاستی توسط مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن آزاد شدند.

این خبرگزاری جزئیات بیشتری درخصوص روند آزادسازی این دو نفر ارائه نداده است.

این منبع به سرنوشت عفاش، پسر طارق محمد عبدالله صالح، برادر رئیس جمهوری سابق و همچنین سرنوشت محمد برادر طارق که در اوایل دسامبر 2017 میلادی به همراه دو پسر علی عبدالله صالح بازداشت گردیده بودند، هیچ اشاره ای نکرد.

در همین حال، خبرگزاری المیادین خاطرنشان کرد که یک هواپیمای شخصی فرزندان علی عبدالله صالح را دقایقی دیگر به عمان منتقل خواهد نمود.

پیشتر یک منبع آگاه از توافق میان حزب کنگره یمن با انصارالله این کشور برای آزادی چهار تن از نزدیکان عبدالله صالح از جمله دو پسر وی خبر داده بود. این توافق با میانجی گری عمان به دست آمده است.

نیروهای انصارالله شماری از اعضای خانواده صالح را پس از درگیری هایی که به کشته شدن علی عبدالله صالح انجامید، بازداشت کردند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2048

به "انصارالله فرزندان علی عبدالله صالح را آزاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله فرزندان علی عبدالله صالح را آزاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید