اهواز، حسین پاشایی: بر بازی مسلط بودیم و به حق مان رسیدیم

به گزارش بلاگ پو، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در بازی برابر استقلال خوزستان به حق مان رسیدیم.

اهواز، حسین پاشایی: بر بازی مسلط بودیم و به حق مان رسیدیم

به گزارش خبرنگاران از اهواز، حسین پاشایی که به جای مهدی تارتار در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر پارس جنوبی مقابل استقلال خوزستان حضور یافته بود، گفت: فکر می کنم یکی از بازی های باکیفیت ما بود. زود به گل رسیدیم و بازی در تسلط کامل ما بود.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی ادامه داد: معتقدم حق به حقدار رسید. نیمه دوم هم بازی کاملاً تحت تسلط ما بود و حتی می توانستیم به گل های بیشتری برسیم. به دنبال سه امتیاز بودیم تا به رده های بالای جدول برسیم که خوشبختانه به هدف مان رسیدیم.

پاشایی درباره جنجال در اواخر نیمه اول گفت: در آن صحنه داور ابتدا به نفع ما خطا گرفت، اما پس از برخوردی که به وجود آمد، به هر دو بازیکنان اخطار داد که منجر به دو اخطاره شدن بازیکن حریف و اخراج او شد. در ادامه فکر می کنم بازیکن دیگر حریف به داور بی احترامی کرد و به طور مستقیم اخراج شد. باید کمیته داوران در این باره نظر بدهد، اما فکر می کنم عدالت تقریباً رعایت شد.

وی مطرح نمود: در بازی امروز به نتایج قبلی استقلال خوزستان نگاه نکردیم، چون آنها با وجود باخت، عملکرد خوبی داشتند و مشتحق شکست در آن دیدارها نبودند. خدا را شکر می کنم که توانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2262

به "اهواز، حسین پاشایی: بر بازی مسلط بودیم و به حق مان رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز، حسین پاشایی: بر بازی مسلط بودیم و به حق مان رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید