برنز کاظمی قطعی شد، هادی پور حذف شد

به گزارش بلاگ پو، محمد کاظمی با پیروزی برابر نماینده تایلند در مرحله یک چهارم نهایی وزن 58- کیلوگرم مسابقات گرند پری مسکو، مدال برنزش را قطعی کرد.

برنز کاظمی قطعی شد، هادی پور حذف شد

به گزارش خبرنگاران، مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال 2017 در چهار وزن المپیکی زنان و مردان از دیروز (جمعه) آغاز شد و به مدت 3 روز با حضور 212 تکواندوکار در شهر مسکو ادامه خواهد داشت.

امروز (شنبه) و در ادامه رقابت ها، مبارزات اوزان 49- کیلوگرم زنان و 58- و 80- کیلوگرم مردان آغاز شد و آرمین هادی پور و محمد کاظمی در وزن 58- کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ رفتند.

محمد کاظمی در نخستین گام استپان دیمیترو نفر دوازده رنکینگ جهانی از مولداوی که در کارنامه اش مدال طلا و نقره قهرمانی اروپا دارد را با نتیجه 19 بر 12 شکست داد و به جمع شانزده تکواندوکار برتر راه یافت.

محمد کاظمی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف صفوان خلیل از استرالیا، نفر چهار رنکینگ جهانی که سابقه حضور در المپیک 2012 و 2016 و چهار دوره از مسابقات قهرمانی جهان را دارد رفت و در خاتمه پیروز شد 16 بر 5 حریف خود را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

آرمین هادی پور دیگر نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود رو در روی هینر اویدو نفر 27 رنکینگ جهانی از کاستاریکا به میدان رفت و در خاتمه توانست 31 بر 11 به پیروزی برسد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد.

هادی پور در بین شانزده تکواندوکار برتر به مصاف میکاییل آرتامونو از روسیه دارنده مدال نقره قهرمانی جهان 2017 و نقره قهرمانی اروپا 2015 و نفر یازده رنکینگ جهانی رفت در خاتمه 13 بر 11 نتیجه را به نایب قهرمان جهان واگدار کرد و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

هدایت تیم ملی تکواندو ایران برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی وعلیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی است.

مسابقات گرندپری(G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

محمد کاظمی در مرحله یک چهارم نهایی پیروز شد تاوین هانپراب از تایلند نایب قهرمان المپیک ریو 2016 و دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2015 را با نتیجه 10 بر 8 شکست دهد و مدال برنز خود را قطعی کند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16161

به "برنز کاظمی قطعی شد، هادی پور حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنز کاظمی قطعی شد، هادی پور حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید