برگزاری دوره آموزشی برای پرسنل یگان حفاظت آذربایجان غربی

به گزارش بلاگ پو، دوره یک­ روزه آموزش یاری ­های اولیه و آشنایی با آیین دادرسی برای نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان غربی برگزار گردید.

برگزاری دوره آموزشی برای پرسنل یگان حفاظت آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، یک دوره آموزشی یک روزه برای نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان ارومیه یکشنبه مورخ 97/7/22 در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی برگزار گردید.

براساس این گزارش این دوره آموزشی شامل سه بخش مجزا شامل آشنایی با جرائم علیه میراث فرهنگی و آئین دادرسی کیفری، آشنایی با مهارت­ ها و اصول کمک­ های اولیه و آشنایی با شرایط و نحوه استفاده از تجهیزات حفاظتی و حفاظت از موزه ها بود که هر کدام از آیتم ها توسط کارشناس موضوع بیان شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در مورد این دوره آموزشی، گفت: با توجه به اینکه وظایف و مأموریت های نیروهای این یگان گسترده و خطیر است لذا در طول سال دوره های مختلف آشنایی جهت بازآموزی و نیز آشنایی با آخرین و جدیدترین مهارت های سازمانی و نیز آیین نامه ها و مقررات مرتبط با میراث فرهنگی تشکیل می گردد.

سرهنگ حسن محمدی توضیح داد: با توجه به افزایش میزان جرایم در این حوزه و آشنایی مجرمین با شیوه های جدید باید مراقبین آثار تاریخی و نیروهای یگان حفاظت استان نیز با قوانین و شیوه های نوین بازدارندگی آشنا شوند.

امیر سیوانی مسئول امور حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی نیز در این کارگاه آموزشی با ارائه مطالبی، نیروهای یگان حفاظت استان را با جدیدترین قوانین و مقررات مربوط به جرایم حوزه میراث فرهنگی آشنا کرد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10418

به "برگزاری دوره آموزشی برای پرسنل یگان حفاظت آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی برای پرسنل یگان حفاظت آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید