تخفیف کرونایی بوندس لیگا به سرمربیان

به گزارش بلاگ پو، مسئولان فوتبال بوندس لیگای آلمان اعلام کردند مربیان این لیگ لازم نیست در تمام دقایق بازی ماسک مخصوص بزنند.

تخفیف کرونایی بوندس لیگا به سرمربیان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با وجود شیوع ویروس کرونا در آلمان، مسابقات فوتبال بوندس لیگای آلمان با دستورالعمل های بهداشتی سختگیرانه ای از امروز به طور رسمی شروع خواهد شد و مسئولان فوتبال این کشور برای افرادی که کنار زمین هستند هم دستورات بهداشتی در نظر گرفته اند.

طبق قوانین سختگیرانه و پیشگیرانه در نظر گرفته شده، مربیان لیگ فزونی هم قرار بود از ماسک استفاده نمایند و تنها در صورتی که قصد داشته باشند به کنار زمین بروند و با فریاد بازیکن را صدا نمایند می توانند ماسک خود را در بیاورند. آنجار شونکین، مدیر برگزاری مسابقات بوندس لیگای آلمان، در این باره گفت: پوشاندن بینی و دهان کمی برای مربیان کنار زمین سخت خواهد بود و دستورات آن ها را به بازیکنان حین برگزاری بازی محدودتر می نماید.

او اضافه نمود: بنابراین، ما در نظر داریم که با حفظ فاصله گذاری در طول بازی ها مربیان برای رفتن کنار زمین برای لحظه ای ماسک خود را بردارند و البته فاصله را با سایر نیمکت نشینان رعایت نمایند. مربیان باید طبق قانون 1.5 متر از نزدیکترین فرد بدون ماسک فاصله بگیرند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26481

به "تخفیف کرونایی بوندس لیگا به سرمربیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف کرونایی بوندس لیگا به سرمربیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید