کوشش ماکرون برای تغییرات اقتصادی در بحبوحه افزایش انتقادات

به گزارش بلاگ پو، رئیس جمهور فرانسه که با افزایش انتقادات داخلی روبرو است، از تعطیلات تابستانه خود بازگشته و قصد دارد اقداماتی را برای ایجاد تغییر در شرایط اقتصادی کشور انجام دهد.

کوشش ماکرون برای تغییرات اقتصادی در بحبوحه افزایش انتقادات

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور 40 ساله فرانسه امروز (چهارشنبه) نشستی را با کابینه خود در کاخ الیزه برگزار نموده است.

ماکرون امیدوار است پس از کابوس سناریوی سیاسی ماه ژوئیه، این تعطیلات به وی کمک نموده باشد تا به سیاست هایش جان تازه ای بدهد.

در پی رسوایی به بار آمده پس از انتشار فیلم الکساندر بنالا، بادیگارد ماکرون که در آن طی اعتراضات ماه مه، معترضی را مورد ضرب و شتم قرار داد، دولت ماکرون ماه گذشته از دو رای عدم اعتماد جان سالم به در برد.

در آن زمان روزنامه لوموند فیلمی را منتشر کرد که نشان می داد بنالا در اول ماه مه در پاریس لباس ضد شورش پوشیده و نشان پلیس داشته، در حالیکه موظف به انجام اینکار نبوده است.

در فیلم منتشر گردیده او زنی را از میان معترضان بیرون می کشد و سپس مردی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

این رسوایی سوالاتی را درباره اقدامات و روش های کاری تیم ماکرون به وجود آورد.

تازه ترین نظرسنجی اجرا شده در خاتمه ماه ژوئیه نشان داد که میزان محبوبیت ماکرون در مقایسه با زمان روی کار آمدنش در مه سال 2017 میلادی به پایین ترین حد خود رسیده است.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 838

به "کوشش ماکرون برای تغییرات اقتصادی در بحبوحه افزایش انتقادات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش ماکرون برای تغییرات اقتصادی در بحبوحه افزایش انتقادات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید