خالقی فر: به خاطر مرحوم هادی نوروزی آن طور خوشحالی کردم، حیف شد فولاد را شکست ندادیم

به گزارش بلاگ پو، مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تاکید کرد که خوشحالی بعد از گلش در بازی با فولاد خوزستان به خاطر زنده کردن یاد مرحوم هادی نوروزی بود.

خالقی فر: به خاطر مرحوم هادی نوروزی آن طور خوشحالی کردم، حیف شد فولاد را شکست ندادیم

رضا خالقی فر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص بازی با فولاد خوزستان که با تساوی یک - یک به پایان رسید، گفت: اینکه در زمین فولاد برابر چنین تیمی مساوی کردیم نتیجه بدی نبود، ولی این یک امتیاز فقط به یک دلیل زیاد خوشحال کننده نبود، اینکه ما در دقیقه 86 گل زدیم ولی سه دقیقه بعد گل مساوی را دریافت کردیم. ما فاصله زیادی با برد نداشتیم و حیف شد که فولاد را در زمین خودش شکست ندادیم.

وی در خصوص شادی گلش و اینکه گفته می شد عدد 6 را برای کری خواندن نشان داده است، تاکید کرد: اصلا اینطور نیست، من دست هایم را کنار هم قرار دادم و عدد 2 و 4 را نشان دادم که منظورم شماره 24 بود. من می خواستم یاد مرحوم هادی نوروزی را زنده کنم و فقط همین نیت را بابت آن خوشحالی داشتم.

مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره بازی برابر پارس جنوبی جم در جام حذفی خاطرنشان کرد: ما در لیگ برتر دو هفته پیش آنها را شکست دادیم، اما هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. ما در زمین حریف بازی می کنیم و کار آسانی نداریم، ولی هدفمان حذف پارس جنوبی است که امیدوارم به این هدف برسیم. ما جام حذفی را قطعاً جدی خواهیم گرفت، خوشبختانه تیم هم شرایط خوبی دارد و امیدوارم در ادامه نتایج خوبی بگیریم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2006

به "خالقی فر: به خاطر مرحوم هادی نوروزی آن طور خوشحالی کردم، حیف شد فولاد را شکست ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالقی فر: به خاطر مرحوم هادی نوروزی آن طور خوشحالی کردم، حیف شد فولاد را شکست ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید