خبرنگاران مهاجم جدید تراکتور: دنیزلی مربی بزرگی است

به گزارش بلاگ پو، تبریز-خبرنگاران- مهاجم جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مصطفی دنیزلی مربی بزرگ و شناسنامه دار دنیا فوتبال است که نیازی به تعریف و تمجید ندارد.

خبرنگاران مهاجم جدید تراکتور: دنیزلی مربی بزرگی است

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و مالی تراکتورسازی، مهدی تیکدری روز سه شنبه با بیان اینکه کار کردن با چنین مربیانی افتخاری بزرگ برای عر فوتبالیستی است، افزود: تمرینات زیر نظر دنیزلی آغاز شده و روز به روز وضعیت بازیکنان بهتر می گردد.

وی درباره انتخاب تراکتورسازی برای ادامه فوتبالش، گفت: حضور بزرگ مردی مثل زنوزی به عنوان مالک باشگاه، مهندس صادقیان مدیر عامل باشگاه و طرفداران پرشور تراکتور و مردم خوب آذربایجان به عنوان حامیان اصلی تیم ملاک انتخاب من بود.

تیکدری افزود: دوست داشتم بازی در تراکتورسازی را تجربه کنم و معتقدم پوشیدن پیراهن این تیم بزرگ افتخار بزرگی است که نصیب من شده و می خواهم توانایی های خود را نشان داده و دل مردم آذربایجان را شاد کنم.

وی از تبریز به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ایران یاد کرد و گفت: زندگی در این شهر لذت بخش است، مردم این شهر به شدت تراکتور را دوست دارند و در کوچه و خیابان لطف شان شامل حال من می گردد.

تیکدری ادامه داد: می خواهم با پیراهن تراکتورسازی استعدادهایم را به فوتبال ایران نشان داده و روز به روز پیشرفت کنم و البته هدف باشگاه و بازیکنان چیزی جز قهرمانی برای فصل آینده نیست و معتقدم قهرمانی می تواند کمترین هدیه ما به آقای زنوزی و طرفداران بیشمار باشد.

تیکدری 23 ساله مهاجم فصل گذشته مس کرمان در لیگ دسته اول باشگاه های ایران بود که با ارایه بازی های درخشان مورد توجه تیم های مطرح لیگ رجحان از جمله سپاهان و استقلال نهاده شد و در نهایت با قراردادی سه ساله به تیم تراکتورسازی پیوست.

این مهاجم 14 گل برای مس کرمان در فصل گذشته به ثمر رساند.

3038/ 518

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8369

به "خبرنگاران مهاجم جدید تراکتور: دنیزلی مربی بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهاجم جدید تراکتور: دنیزلی مربی بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید