خطری که از بیخ گوش راننده اتوبوس گذشت!

به گزارش بلاگ پو، راننده یک اتوبوس توریستی در کلمبیا برای لحظه ای مرگ را در مقابل چشمان خود تجربه کرد.

خطری که از بیخ گوش راننده اتوبوس گذشت!

به گزارش خبرنگار ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فرار از مرگ معجزه آسای یک راننده اتوبوس در کشور کلمبیا را به تصویر می کشد. این اتوبوس که در حال عبور از پیجی خطرناک در حاشیه یک رودخانه خروشان در اطراف شهر آنتیئوکئوآ بود ناگهان در وضعیتی خطرناک نهاده شد.

در این ویدئو مشاهده می گردد که اتوبوس پس از دور زدن در پیچ ناگهان از کنترل راننده خارج می گردد و به سمت لبه پرتگاه می رود. در حالی که راننده تنها چند قدم با مرگ فاصله داشت اتوبوس در لبه پرتگاه متوقف شد. ادامه ویدئو این اتوبوس را در حالی که یکی از چرخ هایش بر فراز این پرتگاه آویزان است نشان می دهد.

این ویدئو توسط یک شاهد عینی که از بالای صخره ای بلند نظاره گر این صحنه بود تهیه شده است. اتوبوس ها در کلمبیا معمولا برای حمل و نقل گردشگران مورد استفاده قرار می گیرند اما در لحظه حادثه هیچ مسافری در داخل اتوبوس حضور نداشت.

پس از این حادثه تیم نجات بلافاصله به محل اعزام شدند و توانستند جان راننده را نجات دهند. بنا به گزارش پلیس محلی کلمبیا این اتوبوس با یاری یک چرثقیل به داخل جاده کشیده شد و راننده بدون آنکه دچار آسیبی گردد از آن خارج شد.

لازم به ذکر است؛ این صحنه یادآور صحنه ای از فیلم Italian Job (کسب و کار ایتالیایی) ساخته 1969 بود که در آن یک اتوبوس که توسط عده ای جنایتکار دزدیده شده بود بر فراز دره ای در کوه های آلپ ایتالیا آویزان مانده بود. در این فیلم یک گروه جنایتکار انگلیسی میلیون ها شمش طلا را از ایتالیا به سرقت برده بودند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3126

به "خطری که از بیخ گوش راننده اتوبوس گذشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطری که از بیخ گوش راننده اتوبوس گذشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید