دبیرکمیته تبلیغات ستاد پژوهش استان قزوین منصوب شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، در حکم استاندار قزوین به نصرت اله علیرضایی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در امر پژوهش و فناوری و به منظور برگزاری هر چه بهتر و بهینه مراسم و برنامه های هفته پژوهش و فناوری و بر اساس مصوبه کارگروه پژوهش و فناوری استان به موجب این ابلاغ، جنابعالی به عنوان دبیرکمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد پژوهش و فناوری استان قزوین منصوب می شوید.

دبیرکمیته تبلیغات ستاد پژوهش استان قزوین منصوب شد

انتظار می رود بر اساس اهداف، سیاست ها و برنامه های مصوب و ابلاغی ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، ضمن همفکری، همراهی و همکاری با سایر اعضای ستاد استانی، مراکز علمی و پژوهشی، اساتید دانشگاه و پژوهشگران کاربردی و توسعه گرا، در انجام وظایف و ماموریت های محوله ستاد استانی و پیگیری و اجرای آئین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط با هفته پژوهش و فناوری با استفاده از ظرفیت ها، توانمندی ها و امکانات مادی و انسانی دستگاه های استان و با رعایت قانون و اخلاق بیش از پیش کوشا باشید.

در این حکم آمده است: قطعا با پیگیری این سیاست ها و برنامه ها، شاهد توسعه، ترویج و اعتلای فرهنگ پژوهش و فناوری و بسترسازی برای تجاری سازی یافته ها و داده های پژوهشی و تعامل و ارتباط سازنده بین پژوهشگران و فناوران با دستگاه های اجرایی از یک طرف و متقاضیان این دستاوردها در حوزه بخش خصوصی و فراوری استان از طرفی دیگر خواهیم بود.

سوم تا هفتم آذرماه سال جاری بعنوان هفته بزرگداشت پژوهش و فناوری در استان قزوین مشخص شده است.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2388

به "دبیرکمیته تبلیغات ستاد پژوهش استان قزوین منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرکمیته تبلیغات ستاد پژوهش استان قزوین منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید