درخواست ابتکار از انجمن طرفداران فوتبال

به گزارش بلاگ پو، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، از انجمن های هواداری تیم فوتبال خواست که اقدامات و برنامه های فرهنگی و اجتماعی پیشنهادی خود برای حضور بانوان در استادیوم ها را به معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش ارائه دهند.

درخواست ابتکار از انجمن طرفداران فوتبال

معصومه ابتکار در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت های گسترده انجمن های هواداری تیم فوتبال اظهار داشت: این انجمن ها باید طی جلساتی اقدامات و برنامه های مورد احتیاج فرهنگی و اجتماعی لازم برای حضور بانوان در استادیوم ها را به خانم فریبا محمدیان- معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان- شرح و ارائه دهند.

وی همچنین با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان و دولت به منظور تسهیل حضور زنان در استادیوم ها برنامه ریزی های مناسبی انجام داده است اضافه نمود: در همین راستا ریاست جمهوری برای ایجاد زیرساخت ها و تامین امکانات مورد احتیاج برای حضور بانوان در استادیوم ها به صراحت، دستوراتی صادر نموده است.

ابتکار به حضور زنان در بازی فوتبال ایران- بولیوی هم اشاره نمود و گفت: دولت کوشش دارد تا بانوان بتوانند همراه با رعایت قوانین و چارچوب های شئون اسلامی در استادیوم ها حضور داشته باشند که البته روند تدریجی خوبی در این زمینه طی شده است. به گفته ابتکار، تنها دغدغه، موضوع حضور زنان در استادیوم ها ایجاد فضای اجتماعی، فرهنگی و عمومی در شان و منزلت همه ایرانیان اعم از مردان و زنان ایرانی است.

وی معتقد است که حضور زنان در استادیوم ها از ابتدا یک مسئله نبوده زیرا زمانی که زنان ایرانی در بازی های بین المللی مدال آور و در تیم های برتر جهان مطرح هستند، یعنی در چارچوب شرع مقدس و قوانین جاری کشور در حال حرکت هستیم و همه این تغییرات مثبت می تواند به نفع حوزه ورزشی کشور انجام گیرد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2299

به "درخواست ابتکار از انجمن طرفداران فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ابتکار از انجمن طرفداران فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید