زوج مدال آور المپیک، سفیران مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در قطر

به گزارش بلاگ پو، دو سفیر رقابت های دوومیدانی قهرمانی 2019 جهان در دوحه قطر معرفی شدند.

زوج مدال آور المپیک، سفیران مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در قطر

به گزارش خبرنگاران، رقابت های دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان جهان طی روزهای 27 سپتامبر تا 6 اکتبر 2019 به میزبانی ورزشگاه بین المللی خلیفه شهر دوحه در قطر برگزار خواهد شد.

در فاصله 50 روز تا آغاز این مسابقات دو سفیر این رویداد بزرگ معرفی شدند. اشتون ایتون، ورزشکار 31 ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای دهگانه در المپیک 2016 ریو به همراه همسرش برایان تیسن ایتون، ورزشکار 30 ساله کانادایی که او هم سابقه کسب مدال برنز در رشته هفتگانه در المپیک 2016 را در کارنامه دارد، به عنوان سفرای این دوره از رقابت ها معرفی شدند.

برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی جهان، رقابت هفتگانه و دهگانه به صورت همزمان و طی روزهای دوم و سوم اکتبر برگزار می شود، اما این زوج مدال آور در المپیک و جهان از روی سکوها شاهد این رویداد خواهند بود. اشتون ایتون به همراه همسرش پس از کسب مدال در المپیک 2016 ریو اعلام بازنشستگی کردند.

برایان تیسن ایتون در این باره گفت: دوومیدانی جایگاه ویژه ای در قلبم دارد و من از اینکه سفیر فدراسیون جهانی شده ام، هیجان زده و مفتخر هستم. من و اشتون ایتون این فرصت را داشتیم که در کنار هم در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان در سال های 2014 و 2016 رقابت کنیم. حالا انجام این مسابقات در فضای باز واقعاً خاص است و من مشتاقانه منتظر رقابت ورزشکاران دهگانه و هفتگانه هستم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10038

به "زوج مدال آور المپیک، سفیران مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوج مدال آور المپیک، سفیران مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید