سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی افتتاح می شود

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - رئیس سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی از برگزاری افتتاحیه این رویداد در 17 آبان خبر داد.

سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی افتتاح می شود

به گزارش مهر، حسن بشیر رئیس سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی از برگزاری افتتاحیه این رویداد در 17 آبان خبر داد و با تاکید بر اینکه امروزه ضرورت و اهمیت سواد رسانه ای بر کسی پوشیده نیست، گفت: شهروندان هزاره سوم برای زیست بهتر در جامعه شبکه ای راهی جز ارتقای مهارت و دانش سواد رسانه ای خود ندارند.

وی با تاکید بر اینکه این همایش به شکل مجازی برگزار می شود، گفت: کرونا و شرایط مترتب از آن سبب شد همایش همان ابتدای شیوع این ویروس، موضوع کرونا را به عنوان یکی از محورهای همایش اعلام کرده و از پژوهشگران بخواهد در زمینه این موضوع جدید به تجربه نگاری، تولید دانش و ادبیات مناسب داشته باشند که این محور با استقبال خوبی نیز روبرو شده است.

رئیس همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی ادامه داد: همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی از پتانسیل های موجود دانشگاه و پژوهشگاه ها برای کمک به غنای محتوایی و دانشی این رویداد بهره برده است. رویداد پیش رو با پنج پنل تخصصی با عنوان های بومی سازی ادبیات و سواد رسانه ای، نسبت حکمرانی نوین و سواد رسانه ای، مردمی سازی سواد رسانه ای، کاربردی سازی سواد اطلاعاتی و کرونا و سواد رسانه ای و کارگزاران و سواد رسانه ای و سواد رسانه ای و فعالیت رسانه ها از 17 آبان روزهای زوج ساعت 15 تا 17 برگزار خواهد شد.

بشیر با بیان اینکه اختتامیه سومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی 27 آبان ماه برگزار می شود، ادامه داد: علاقه مندان می توانند افتتاحیه، پنل های تخصصی و اختتامیه این رویداد را از طریق لینک https://vc.isu.ac.ir/ch/milconf به صورت آنلاین دنبال کنند. اطلاعات مربوط به همایش هم از طریق سایت این رویداد به نشانی milconf.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان گفت: کتاب مقالات این همایش نیز منتشر خواهد شد. همچنین این همایش از درجه علمی ISC برخوردار است و توسط دانشگاه امام صادق(ع) و مشارکت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری دانشگاه ها و مراکز علمی کشور برگزار می شود.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36636

به "سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید