شوراها می توانند در تسهیل فضا برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری موثر باشند

به گزارش بلاگ پو، دبیر مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلان شهرها ادامه داد: گردشگری می تواند منبع مولد و درآمد پایدار در شهرها باشد، معرفی فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری شهرها نیازمند برنامه ریزی دقیق شهری و افق مشخصی است.

شوراها می توانند در تسهیل فضا برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری موثر باشند

اباذر صرامی دبیر مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها روز گذشته سه شنبه 6 شهریور 97 در بازدید از نمایشگاه شهر گردشگر گفت: با توجه به شرایط فعلی شهرها و بحران هایی که در مورد درآمد پایدار وجود دارد، یکی از بهترین حوزه ها برای ایجاد منابع پایدار درآمدی، توسعه گردشگری شهرها است.

او توضیح داد: گردشگری می تواند منبع مولد و درآمد پایدار در شهرها باشد، معرفی فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری شهرها احتیاجمند برنامه ریزی دقیق شهری و افق مشخصی است.

صرامی ادامه داد: برگزاری نمایشگاهی با عنوان شهر گردشگر در حوزه ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج شهرها و مناسب سازی شهر برای گردشگران و عموم مردم بسیار موثر و مفید است.

دبیر مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها افزود: شوراها می توانند با توجه به تعامل و ارتباطات مفیدی که دارند در تسهیل فضا برای سرمایه گذاری گردشگری موثر باشند.

او افزود: متاسفانه طرح های جامع شهری به دست مشاورانی سپرده می گردد که حوزه گردشگری را ندیده می گیرند، مدیریت شهری باید در این حوزه بیش از پیش کوشش کند.

صرامی گفت: اتفاقات خوبی در شورای شهر تهران افتاده است که می تواند در توسعه گردشگری این کلانشهر نیز موثر باشد، ایجاد چندین محور فرهنگی و گردشگری یکی از این اقدامات مفید است که به زودی اجرایی و عملیاتی می گردد.

دبیر مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها اظهار کرد: هرچند ذهن ها به سمت گردشگری و استفاده از این فرصت برای ایجاد درآمد معطوف گردیده است اما زیرساخت های مورد احتیاج برای استفاده گردشگران هنوز در شهرها ایجاد نگردیده است و باید کوشش بیشتری صورت گیرد.

صرامی در انتها گفت: نمایشگاه شهر گردشگر پایه و اساس بسیار مفید و موثری در جلت نظر سرمایه گذاران داخلی و خارجی به سرمایه گذاری در این بخش است و سازمان میراث فرهنگی باید این مسیر را ادامه دهد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1055

به "شوراها می توانند در تسهیل فضا برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری موثر باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوراها می توانند در تسهیل فضا برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری موثر باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید