فراخوان خود اظهاری واحدهای صنعتی و خدماتی سبز

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، حمید جلالوندی بابیان اینکه در امسال، فرآیند انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز، طبق سال گذشته بر مبنای خود اظهاری صنایع و خدمات است، گفت: واحدهای صنعتی و خدماتی بر اساس شاخص های انتخاب صنعت و خدمات سبز می توانند در این فرآیند شرکت نمایند.

فراخوان خود اظهاری واحدهای صنعتی و خدماتی سبز

وی ادامه داد: پرسشنامه واحدهای صنعتی و خدماتی سبز سال 97 به همراه کتابچه راهنما به صورت فایل الکترونیکی از تاریخ7 مهرماه 97 در پورتال سازمان حفاظت محیط زیست به آدرس www.doe.ir قابل دسترس است و همه واحدهای صنعتی و خدماتی متقاضی می توانند جهت تکمیل پرسشنامه های مذکور به صورت مکانیزه حداکثر تا تاریخ 23 آبان 97 اقدام نمایند.

جلالوندی اضافه نمود: با توجه به تفویض اختیار این همایش به ادارات کل استان ها در امسال از سوی ریاست محترم سازمان، در دستورالعمل جدید آنالیز واحدها و تقدیر از آن ها در ادارات کل انجام می گردد.

وی با اشاره به اینکه ادارات کل در آنالیز های خود واحدهای صنعتی و مراکز خدماتی را بر اساس معیارها و شاخص های ابلاغی معین می نمایند گفت: پس از نهایی شدن، از هر گروه صنعتی و خدماتی، 2 واحد برای رقابت در سطح ملی به دفتر ارزیابی زیست محیطی معرفی می شوند که درنهایت، واحدهای برگزیده در همایش ملی معرفی می شوند.

جلالوندی توضیح داد: پس از سرانجام مهلت اعلام گردیده، به هیچ یک از موارد ارسالی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی اضافه نمود: دبیرخانه انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز به منظور آنالیز دقیق تر عملکرد واحدهای متقاضی در امسال، گروه های صنعتی را از 8 گروه به 10 گروه افزایش دادند. همچنین واحدهای خدماتی به 7 گروه تفکیک گردیده اند.

مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست در سرانجام گفت: به پرسشنامه هایی که ناقص بوده و پس از تاریخ مقرر ارسال گردد به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1956

به "فراخوان خود اظهاری واحدهای صنعتی و خدماتی سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان خود اظهاری واحدهای صنعتی و خدماتی سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید