لگو سوپر ماریو تابستان امسال عرضه می شود

به گزارش بلاگ پو، کمتر از یک ماه گذشته بود که از عرضه مجموعه لگویی جدیدی بر اساس سوپر ماریو خبردار شدیم. شرکت لگو رسما اعلام کرده است که اولین ست لگویی سوپر ماریو در ماه آگوست سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

لگو سوپر ماریو تابستان امسال عرضه می شود

اولین ست لگو سوپر ماریو در واقع اساسی برای مجموعه ای بزرگ تر از این سازه ها خواهد بود. این مجموعه لگویی با اسم LEGO Super Mario Adventures وارد بازار می شود و ست نخست آن هم Mario Starter Course نام دارد. قرار است این ست به عنوان پایه ای عمل کند که بسته های الحاقی و جدیدی که در آینده عرضه خواهند شد، به آن متصل می شوند. بسته های مختلفی برای عرضه در روز اول آگوست در نظر گرفته شده است. در کنار بسته اولیه، هم چنین شاهد عرضه بسته های قلعه بوزر و نیروگاه برق پیرانا خواهیم بود. تمام این بسته های لگویی ساختار ماژولار و می توان به کمک آن ها سازه های مختلفی ساخت؛ یعنی مثل بسکمک از سازه های لگویی قرار نیست یک دستورالعمل یکسان داشته باشند.

برخلاف آنچه از لگوی سوپر ماریو انتظار داشتیم، آنچه نینتندو و لگو برای این محصولات در نظر گرفته اند، بسیار جذاب تر از یک مجموعه لگویی معمول با ظاهر دنیا و شخصیت های سوپر ماریو است.

لگوی سوپر ماریو به افراد اجازه می دهد تا به ساخت مراحل مختلف سوپر ماریو مشغول شوند. این لگوها ساختاری الکترونیک دارند را شخصیت ماریو با حرکت روی بخش های مختلف هر مرحله، نسبت به آن عکس العمل نشان می دهد. این لگوها به یک اپ متصل می شوند که چگونگی حرکت در مراحل و تعداد سکه های جمع شده و چیزهایی از این قبیل را در خود ذخیره می کند.

بسته اولیه یعنی Mario Starter Course با قیمت 60 دلار وارد بازار خواهد شد. دو بسته معرفی شده دیگر یعنی قلعه بوزر و نیروگاه گیاه پیرانا به ترتیب 100 دلار و 30 دلار قیمت گذاری شده است.

در ادامه می توانید تیزر کوتاهی که برای معرفی لگو سوپر ماریو منتشر شده است را ببینید.

منبع: Siliconera

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23482

به "لگو سوپر ماریو تابستان امسال عرضه می شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "لگو سوپر ماریو تابستان امسال عرضه می شود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لگو سوپر ماریو تابستان امسال عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید