مرد عنکبوتی جدید در چین زودتر از آمریکا اکران می گردد

به گزارش بلاگ پو، آی سینما: فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه از روز 28 ژوئن در چین روی پرده می رود، یعنی پنج روز زودتر از آمریکا. پرجمعیت ترین کشور دنیا در سال 2017 بهترین بازار خارجی برای قسمت قبلی مرد عنکبوتی بود و 116 میلیون دلار به جیب کمپانی سونی ریخت.

مرد عنکبوتی جدید در چین زودتر از آمریکا اکران می گردد

نکته جالب آن که دو سال پیش مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه دو ماه بعد از نمایش فیلم در سایر کشورها در چین روی پرده رفت و حالا چینی ها قصد دارند پیشدستی نمایند.

دور از خانه یک هفته پیش از آن که چین توقف غیررسمی اکران فیلم های خارجی در تابستان را شروع کند، روی پرده خواهد رفت. این اقدام برای حمایت از تولیدات سینمایی بومی در چین انجام می گردد.

در قسمت جدید مرد عنکبوتی تام هالند در نقش پیتر پارکر برای تعطیلات به اروپا می رود ولی با نیک فیوری (ساموئل ال جکسون) برخورد می نماید که میخواهد چند حمله از سوی هیولاها به قاره سبز را خنثی کند.

جان واتس مرد عنکبوتی: دور از خانه را بر اساس فیلمنامه ای از کریس مک کنا و اریک سامرز کارگردانی نموده است. نقش منفی اصلی این فیلم را جیک جیلنهال بازی نموده و ماریسا تومی، جان فاورو و جیکوب باتالون دیگر بازیگران فیلم هستند.

9417

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: آی سینما
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7842

به "مرد عنکبوتی جدید در چین زودتر از آمریکا اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد عنکبوتی جدید در چین زودتر از آمریکا اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید