مسائل زنجیره تامین فولاد در آینده جدی تر می گردد

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار داشت شرکت های بزرگ فولادی به اسم پیشتازان این حوزه باید پا به میدان گذاشته و نواقص حوزه های زیرساخت و مواد اولیه رفع نمایند.

مسائل زنجیره تامین فولاد در آینده جدی تر می گردد

به گزارش روابط عمومی فولاد مبارکه، محمدیاسر طیب نیا، در حاشیه بازدید از نمایشگاه متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه وظیفه خود می داند برای ارج نهادن به کوشش هایی که در حوزه صنعت صورت می گیرد، از شرکت ها و کارخانجاتی که زیربنای این صنعت را شکل داده اند، حمایت کند.

وی با اشاره به این که صنعت فولاد یکی از صنایع زیربنایی و مادر کشور ما و دیگر کشورهای دنیا محسوب می گردد، اضافه نمود: صنعت فولاد جزو نخستین صنایعی است که در کشور ما شکل گرفته و هم اکنون در نقطه قوّت خود واقع شده است؛ شرکت فولاد مبارکه هم به اسم صنعتی پیشتاز در این حوزه، وظیفه حمایتی داشته و نقش مهمی در پیشرفت و توسعه دیگر صنایع دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: صنعت فولاد به اسم یک صنعت مادر صندلی خود را در کشور پیدا نموده و رشد مناسبی داشته و دارد امّا دغدغه هایی همانند تأمین مواد اولیه و مسائل زیرساختی همانند آب، برق و گاز وجود دارد که متناسب با توسعه صنعت فولاد، رشد پیدا ننموده اند.

وی اذعان داشت: زیرساخت های مورد احتیاج در زنجیره فولاد عمدتاً نقش حاکمیتی داشته و به همین علت هم حاکمیت باید برای این زیرساخت ها برنامه ریزی های لازم را به عمل آورد؛ به نظر می رسد دولت محترم و البته شرکت های بزرگ زنجیره فولاد به اسم پیشتازان حوزه صنعت باید پا به میدان گذاشته و نواقص حوزه های زیرساخت و مواد اولیه این زنجیره را رفع نمایند.

طیب نیا توضیح داد: اگر نواقص زیرساختی و تامین مواد اولیه در زنجیره فولاد رفع نشوند و بازبینی های لازم در حوزه صدور مجوزها و طرح های توسعه صورت نگیرد، مسائل این زنجیره در آینده جدی تر خواهد شد و به همین علت باید با توجه به رشد این صنعت، دستورالعمل ها و رویه های گذشته هم بازنگری هایی انجام گردد تا بتوانیم برای توسعه صنعت فولاد در آینده برنامه ریزی کنیم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 55684

به "مسائل زنجیره تامین فولاد در آینده جدی تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل زنجیره تامین فولاد در آینده جدی تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید