هتل لوکس در موقعیت شگفت انگیز در تایلند

به گزارش بلاگ پو، شش حس , یائو Noi , تایلند . این زنجیره هتل resorts خود را در بهترین مکان‌ها تاسیس کرده‌است . این یکی در جزیره beautiful Yao Noi یافت می‌شود که به نظر می‌رسد طبیعت بکر را از بیش از حد توسعه داده‌است . با این حال این هتل خدمات کیفیت جهان را ارایه می‌دهد . 56 ویلای همراه با استخرهای خصوصی در جنگل‌های انبوه مناطق گرمسیری و سواحل گسترش یافته‌اند : طراحی آن‌ها روستایی , سنتی با تجمل شیک است - چیزی که با طبیعت سازگار است و فضایی عالی برای استراحت ایجاد می‌کند .

هتل لوکس در موقعیت شگفت انگیز در تایلند

این هتل چند ویژگی امضا دارد که باید فراموش‌نشدنی به نظر برسد . مانند بستنی خانگی که برای صبحانه سرو کار داشت - جزئیات کوچک اما خوب و خوب . علاوه بر این همه غذا در اینجا اکولوژیکی و تازه است . درمان‌های اسپا به همان خوبی باور نکردنی هستند و گفته می‌شود که لذت نهایی را فراهم می‌کنند . این هتل همچنین یک پیشخدمت , کلاس‌های آشپزی تایلندی و حتی فیلم‌های در ساحل خصوصی ارائه می‌دهد . پس حالا بهترین تعطیلات خود را برنامه‌ریزی کنید !
چرا به آنجا بروی ?
سبک بی‌عیب و نقص , خدمات عالی و مواد غذایی , با طبیعت عالی احاطه شده و در یک جزیره جمع شده‌اند و در دریای Andaman گرم یافت می‌شوند .
کی به آنجا بروی ?
کو یائو Noi به یک منطقه آب و هوای موسمی استوایی فرو می‌ریزد که به این معنی است که دمای گرم در طول سال کمی تغییر می‌کند . با این حال , فصل خشک از دسامبر تا آوریل طول می‌کشد , با این حال توریست‌های تمام سال به آنجا می‌روند .
چطور به آنجا برسیم ?
حدود 20 دقیقه طول می‌کشد تا از فرودگاه Phuket به ساحل حرکت کنیم . سپس قایق شما را در حدود 45 دقیقه به هتل خواهد برد .

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49

به "هتل لوکس در موقعیت شگفت انگیز در تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل لوکس در موقعیت شگفت انگیز در تایلند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لوکس در موقعیت شگفت انگیز در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید