کانن دو دوربین کامپکت G7 X III و G5 X II را معرفی کرد

به گزارش بلاگ پو، کانن امروز سری G7 X را با یک دوربین جدید بروز و محصولی مخصوص ولاگرها به روز کرد. دوربین کانن G7 X III شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد و همچنان یک لنز 24-100 میلی متر با دیفراگم f/1.8-2.8 دارد. سنسور دوربین نیز همچنان یک اینچی است و رزولوشن 20 مگاپیکسلی دارد اما جدا از این موارد، بعضی ویژگی های نرم افزاری به این دوربین اضافه شده که یوتوبرها را بیشتر از همه مسرور می نماید.

کانن دو دوربین کامپکت G7 X III و G5 X II را معرفی کرد

اول از همه، این دوربین حالا از فیلم برداری 4K بدون کراپ در سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می نماید. این ویژگی است که حتی دوربین های رده بالا کانن مثل EOS-R هم فاقد آن هستند. جدا از این مورد، دوربین کانن G7 X III حالا می تواند با کانکشن WiFi، محتوای ضبط شده را مستقیما به یوتیوب بفرستد. یک ویژگی دیگر که در این دوربین وجود دارد، این است که می توان با آن در حالت عمودی فیلم برداری کرد و فیلم های ضبط شده، با همان حالت عمودی ذخیره شوند. یک خروجی میکروفون و پورت USB-C برای شارژ دوربین نیز به G7 X III اضافه شده است.

دوربین دیگر، برای آن دسته از کاربران ساخته شده که به عکاسی علاقه بیشتری دارند. این دوربین G5 X Mark II است. G5 X Mark II به سختی طراحی شبیه به نسل اول خود که در سال 2015 معرفی گردید دارد و به جای آن طراحی آن شبیه به G7 X III است و می توانیم این دوربین را جزو رده کامپکت های رده بالایی بدانیم که سنسور یک اینچی دارند و پرچمدار آن ها هم دوربین های سری RX100 سونی است.

مزیت اصلی G5 X II نسبت به G7 X III داشتن ویوفایندر OLED است که به صورت پاپ آپ از بدنه بالا می آید و شبیه به دوربین های سری RX100 سونی است. همچنین لنز استفاده شده در این دوربین و به خصوص محدوده زوم آن، بهتر از G7 X III است. لنز این دوربین از فاصله 24 تا 120 میلی متر را با حداکثر دیافراگم f/1.8 تا f/2.8 پوشش می دهد. سنسور 20 مگاپیکسلی و یک اینچی آن نیز با G7 X III یکسان است.

دوربین G7 X III با قیمت 749 دلار و در دو رنگ مشکی و نقره ای به فروش خواهد رسید و دوربین G5 X Mark II نیز با قیمت 899 دلار و تنها در رنگ مشکی عرضه خواهد شد. هر دو دوربین از ماه آینده در فروشگاه ها عرضه می شوند.

منبع: TheVerge

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8787

به "کانن دو دوربین کامپکت G7 X III و G5 X II را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانن دو دوربین کامپکت G7 X III و G5 X II را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید