الهی نسب: امیدوارم زحمات ملی پوشان فوتبال هفت نفره بدون پاداش نماند

به گزارش بلاگ پو، رییس انجمن فوتبال هفت نفره پس از قهرمانی این تیم در مسابقات آسیا و اقیانوسیه گفت: از ماه آینده اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره برپا خواهد شد تا تیم منسجم و خوبی را برای مسابقات جهانی اسپانیا آماده کنیم.

الهی نسب: امیدوارم زحمات ملی پوشان فوتبال هفت نفره بدون پاداش نماند

مصطفی الهی نسب در گفت وگو با خبرنگاران، درباره جوایز تیم فوتبال هفت نفره پس از قهرمانی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه اضافه کرد: هدف اصلی از شرکت در این مسابقات کسب جواز حضور در مسابقات جهانی 2019 اسپانیا بود و جوایزی برای این منظور پیش بینی نشده است. البته رییس فدراسیون پس از قهرمانی تیم در کیش مبلغ 2 میلیون تومان به بازیکنان تیم ملی فوتبال هفت نفره به عنوان پاداش پرداخت کرد و تصور نمی کنم با شرایط فعلی فدراسیون جانبازان و معلولان که هنوز بودجه خود را دریافت نکرده است جوایزی برای قهرمانی در نظر گرفته شده باشد.

وی گفت: ملی پوشان فوتبال هفت نفره برای راهیابی به مسابقات جهانی اسپانیا زحمات زیادی را طی یکسال گذشته متحمل شده اند که امیدوارم این زحمات با دادن پاداش قهرمانی از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان جبران گردد.

رییس انجمن فوتبال هفت نفره توضیح داد: این قهرمانی انگیزه خوبی برای تیم ملی فوتبال هفت نفره بود تا با روحیه خوبی خود را برای مسابقات جهانی 2019 که تیر سال آینده در اسپانیا برگزار می گردد، آماده نمایند. البته برای این که تیم منسجم و خوبی را راهی جهانی اسپانیا کنیم، سعی داریم از ماه آینده اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره را برپا کنیم و با برگزاری جشنواره استعدادیابی در بهمن ماه و با شناسایی استعدادهای نخبه، تیم جوان و باتجربه ای را برای اسپانیا آماده کنیم.

الهی نسب در پاسخ به این پرسش که آیا برای آماده سازی تیم ملی فوتبال هفت نفره اردوهای تدارکاتی برون مرزی نیز پیش بینی شده است یا خیر؟ اظهار داشت: قرار بود بهمن ماه به دعوت فدراسیون فوتبال هفت نفره تایلند برای برگزاری چند بازی تدارکاتی به تایلند برویم که تصور می کنم به دلیل همزمانی این رقابتها با جشنواره استعدادیابی امکان اعزام تیم به این تورنمنت وجود ندارد. به هر صورت کوشش بر این است که تیم هماهنگ و قوی را عازم مسابقات جهانی کنیم و با حضور قدرتمند در این مسابقات بار دیگر شرایط حضور تیم فوتبال هفت نفره را در پارالمپیک فراهم کنیم.

وی در سرانجام گفت: هرچند تیم فوتبال هفت نفره از زمین اختصاصی برای برگزاری اردو و انجام تمرینات برخوردار نیست، اما تا به امروز مسئله ای از نظر زمین تمرینی نداشتیم و تنها مشکل رفت و آمد بازیکنان و ایاب و ذهاب آنها به محل برگزاری اردوهاست که امیدوارم فدراسیون با تزریق بودجه زودتر این مشکل را نیز مرتفع کند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3164

به "الهی نسب: امیدوارم زحمات ملی پوشان فوتبال هفت نفره بدون پاداش نماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهی نسب: امیدوارم زحمات ملی پوشان فوتبال هفت نفره بدون پاداش نماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید