برای برخورد با واحدهای خدماتی اهرم قانونی قوی احتیاج است

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: زمین اطراف کیو خرم آباد در اختیار فردی است که بعد از 15 سال خلعیت نشده است.

برای برخورد با واحدهای خدماتی اهرم قانونی قوی احتیاج است

امین قاسمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، اظهار کرد: بیش از صد واحد غیرمجاز خدمات رسان داشتیم که نظارتی روی آنها انجام نمی شد.

وی افزود: در سال های اخیر نظارت روی صدور مجوزها تشدید گردیده و بر اساس ضوابط میراث فرهنگی بهره برداری انجام می گیرد. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان ادامه داد: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغات، اگر طرحی انجام نگردد به حالت اولیه برمی گردد و در این خصوص باید کمیسیون تشکیل گردد تا نظارت ها دقیق تر صورت گیرد. وی گفت: زمین های زیادی برای اجرای طرح های مختلف داریم؛ در کنار دریاچه کیو یک زمین حدود 15 سال توسط فردی گرفته گردیده که طی چند ماه گذشته مکاتباتی داشتیم و این در حالی است که هنوز خلعیت نگردیده است. قاسمی اضافه نمود: اگر این کار انجام گردد، می توانیم زمین را بر اساس تشریفات قانونی به سرمایه گذاران دیگری که پای کار هستند، واگذار کنیم. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان اظهار داشت: در کنار جاده الشتر-خرم آباد نیز واحدهای زیادی وجود دارند که بدون مجوز کار می نمایند. وی بیان نمود: در برخورد با آنها، محل تعطیل و بعد از 10 روز دوباره آغاز به کار می نمایند، برای همین احتیاج به اهرم قانونی برای برخورد است.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 735

به "برای برخورد با واحدهای خدماتی اهرم قانونی قوی احتیاج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای برخورد با واحدهای خدماتی اهرم قانونی قوی احتیاج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید