برگزاری نمایشگاه کشوری صنایع دستی در آذرماه به میزبانی هرمزگان

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: با توجه به ظرفیت های صنایع دستی و میراث فرهنگی در هرمزگان با رایزنی های صورت گرفته در نظر داریم که در آذرماه نمایشگاه کشوری صنایع دستی را با محوریت هرمزگان برگزار کنیم.

برگزاری نمایشگاه کشوری صنایع دستی در آذرماه به میزبانی هرمزگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی این استان امروز دوشنبه 21 آبان با اعلام این خبر اضافه نمود: استاندار هرمزگان در زمینه گردشگری دغدغه مند بوده و بسیار پیگیر حوزه گردشگری هرمزگان می باشد و ازاین نظر از سازمان میراث فرهنگی هم جلوتر است که باید کوشش کنیم همراه ایشان دغدغه ها را برطرف وزمینه فعالیت را برای علاقمندان وسرمایه گذاران فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری هرمزگان با اشاره به برنامه های پیش رو تاکید نمود: برپایی نمایشگاه صنایع دستی کشور در آذرماه، نشست تخصصی فعالان صنایع دستی و گردشگری با معاونین استاندار و میراث فرهنگی، نشست با سرمایه گذاران بخش خصوصی و برپایی همایش فرصت های سرمایه گذاری دراسفندماه و نمایشگاه میراث فرهنگی و صنایع دستی وفرصت های گردشگری در عید نوروز در دستور کار است که امیدواریم با تمام ظرفیت های موجود بتوانیم این کارهارا به خاتمه برسانیم.

برومند گفت: برگزاری شب های فرهنگی شهرستان های هرمزگان یکی از اولویت هاست که شهرستان بستک دراین زمینه اعلام آمادگی نموده تا در نمایشگاه آذرماه بتوانیم این برنامه فرهنگی را برگزار کنیم.

او تأکید کرد: مستندسازی از آثار تاریخی ومیراث فرهنگی در سراسر استان را شروع نموده ایم و امیدواریم بتوانیم برای تمام صنایع دستی و اثار تاریخی استان هرمزگان شناسنامه صادر کنیم.

برومند در خاتمه تاکید نمود: برای ساماندهی حوزه میراث فرهنگی که به نوعی میراث نیاکان ماست از تمامی علاقمندان وفرهنگ دوستان درخواست داریم مارا در شناسایی و حفظ واحیا آثار تاریخی و فرهنگ وتاریخ این دیار کمک نمایند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2806

به "برگزاری نمایشگاه کشوری صنایع دستی در آذرماه به میزبانی هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه کشوری صنایع دستی در آذرماه به میزبانی هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید