بی مقدار: وزارت صنعت از صدور بخشنامه های متعدد صادرات و واردات پرهیز کند

به گزارش بلاگ پو، یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از صدور بخشنامه های پی در پی و اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص صادرات و واردات اقدام کند.

بی مقدار: وزارت صنعت از صدور بخشنامه های متعدد صادرات و واردات پرهیز کند

به گزارش خبرنگاران، شهاب الدین بی مقدار در تذکری شفاهی به وزیر صنعت، معدن و تجارت در سرانجام جلسه علنی امروز مجلس، اعلام کرد: در خصوص جلوگیری از صدور بخشنامه های پی در پی و اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در خصوص صادرات و واردات اقدام کنید. ما شاهد هستیم تا به طور مرتب بخشنامه هایی صادر می گردد که واردات یا صادرات کالایی ممنوع می گردد.

وی در ادامه اعلام کرد: در خصوص ورود موقت کالا نیز تصمیمی یکباره گرفته گردد، چرا که بعضی از واردنمایندگان مواد و قطعات را وارد می نمایند و سپس صادر می نمایند. با توجه به بالارفتن نرخ ارز در سامانه نیما و در بازار احتیاج نقدینگی کارخانه ها زیاد گردیده است که باید در این زمینه فکری اساسی توسط دولت انجام گردد.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص تسریع در تهیه اصلاحیه قانون تجاری برای کنسرسیوم های صادراتی اقدامات لازم انجام گردد.

وی در سرانجام اعلام کرد: وزیر جهاد کشاورزی برای حفظ مراتع و جلوگیری از چرای دام های غیرمجاز به اعلام آمار دام های مجاز و غیرمجاز در آذربایجان شرقی اقدام کند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1007

به "بی مقدار: وزارت صنعت از صدور بخشنامه های متعدد صادرات و واردات پرهیز کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی مقدار: وزارت صنعت از صدور بخشنامه های متعدد صادرات و واردات پرهیز کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید