تقویت اقتصاد روستایی با اجرایی کردن سیاست های زمستان بیدار

به گزارش بلاگ پو، سرپرست معاونت گردشگری استان اردبیل گفت: برنامه ویژه ای برای اجرایی کردن سیاست های زمستان بیدار داریم تا با انجام آن اقتصاد روستاها در این استان تقویت گردد.

تقویت اقتصاد روستایی با اجرایی کردن سیاست های زمستان بیدار

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، صغری فرشی سرپرست معاونت گردشگری استان با اشاره به اینکه قابلیت های روستاهای استان در جذب گردشگر بسیار قابل توجه است، افزود: بسیاری از این قابلیت ها جاذبه های زمستانی است که باید در سطح ملی و منطقه ای معرفی شوند.

سرپرست معاونت گردشگری اردبیل توضیح داد: این برنامه ها با مشارکت بخشداران و دهیاران و جامعه محلی در فرصت زمستان به اجرا در خواهد آمد.

فرشی ادامه داد: از اهداف مهم این رویکرد تشویق به مهاجرت معکوس، اشتغال پایدار و پویایی اقتصاد روستایی است که نوعی ترویج زندگی به سبک فراوری محور است.

او افزود: با توجه به اینکه رونق بومگردی و گردشگری روستایی از سیاست های کلان سازمان میراث فرهنگی است، ضروری است در این خصوص مسؤولان ارشد شهرستان ها همکاری لازم را با مجموعه میراث فرهنگی استان داشته باشند.

سرپرست معاونت گردشگری اردبیل اعلام کرد: این موضوع همچنین در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که امیدواریم با اجرایی شدن آن شاهد گام های موثر در این خصوص باشیم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3611

به "تقویت اقتصاد روستایی با اجرایی کردن سیاست های زمستان بیدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت اقتصاد روستایی با اجرایی کردن سیاست های زمستان بیدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید