شگفت انگیزترین جاذبه های ساحلی در جزایر بریتانیا

به گزارش بلاگ پو، بدیهی است که دریا نقش بسیار مهمی در شکل دادن شخصیت مردم و نیز مناظر در جزایر بریتانیا ایفا می‌کند . بنابراین ما ده سایت ساحلی بزرگ را انتخاب کرده‌ایم که دلایل مختلفی برای بازدید از آن‌ها ارائه می‌دهد : از یک پیاده‌روی رمانتیک در طول ساحل تا یک تعطیلات زنده در یک منطقه ساحلی . کدام یک مورد علاقه شماست ؟

شگفت انگیزترین جاذبه های ساحلی در جزایر بریتانیا

10. مرد پیر ، اسکاتلند
در مجمع‌الجزایر اورکنی ، در یکی از جزایر ، یک دسته 137 متری ( 449 فوتی ) از آب خارج شده‌است . این فیلم از مشخصه قدیمی قرمز رنگ در منطقه ساخته شده‌است - مرد سالخورده یک نقطه عطف مشهور در اینجا است . این ویژگی بسیار محبوب در میان کوهنوردان است که جرات می‌کنند مهارت خود را امتحان کنند و شانس خود را به پایان برسانند . در 14 مه 2008 اولین پرش پایه توسط راجر هولمز ، گاس هاتچینسون و تیم امت انجام شد .
چرا به آنجا بروی ؟
خط ساحلی چشمگیر اسکاتلند را درهم می‌شکند . نقطه عطف یکی از معروف‌ترین ویژگی‌های توریستی در منطقه است و اگر یک کوهنورد هستید ، این می‌تواند یک چالش جالب باشد .
9. خلیج Dunraven ، آفریقای جنوبی ، ولز
این روستا در روستای پیدا شده‌است و یکی از جاذبه‌های معروف این منطقه است . خلیج Dunraven به همراه صخره‌های sedimentary که terraces و استخرها بر روی جزر و مد خفیف تشکیل می‌دهند ، به خود می‌بالد . این صخره‌ها یک مسیر خوش‌منظره را درست روی لبه قرار می‌دهند ، در نتیجه برخی از مناظر panoramic مناظر اطراف ساحل را نوید می‌دهند .
چرا به آنجا بروی ؟
گردشگران می‌توانند از آن بالا بروند یا آن را پیاده‌روی کنند ؛ آن‌هایی که پیاده هستند نیز می‌توانند به ساحل پایین بیایند و از پایین به ساحل نمایشی نزدیک شوند . مسیر ساحلی Glamorgan نیز از سایر جاذبه‌های معروف مانند خرابه‌ها و باغ‌های قلعه Dunraven عبور می‌کند .
8. "سنت ایوس " ، کورنوال ، انگلستان
پس از یک روستای ماهیگیری اتفاقی ، "سنت ایوس " تبدیل به یک مرکز تعطیلاتی خیره‌کننده شد . همچنین یک صحنه هنری پر جنب و جوش با گالری‌های هنری متعدد و هنرمندان در حال آویزان شدن ، بحث و صحبت کردن و البته نقاشی است. یک منبع الهام واقعی ، این روستا به آب‌های بلورین و سواحل اله‌ام بخش خود می‌بالد .
چرا به آنجا بروی ؟
ساحل زیبا ، مرکز شهر زیبا با کافه‌های cozy ، رستوران‌ها و رستوران‌ها ، زندگی فرهنگی شاد - این شهر ساحلی کوچک ، این شهر را به جاذبه اصلی تبدیل کرده‌است .
7. Whitby ، انگلستان
این شهر یک روستای ماهیگیری سنتی و همچنین یک تفریحگاه ساحلی کلاسیک است . این شهر همچنین خرابه‌های مشهور صومعه قرن سیزدهم را نیز دارد که این شهر ساحلی را سطحی و سطحی ساخته‌است ، بلکه یک میراث تاریخی غنی دارد . علاوه بر این ، کاپیتان جیمز کوک قبل از اینکه انگلستان را ترک کند تا دنیای جدید را کشف کند ، دوره شاگردی خود را تکمیل کرد .
چرا به آنجا بروی ؟
شهری که دارای ویژگی متمایزی است، به خاطر ماهی تازه و مغازه‌های متعدد ماهی و چیپس معروف است که در آن مردم زمان خود را صرف می‌کنند و در بیرون صف می‌کشند تا یک اسنک غذای خوش‌مزه به دست آورند .
6. Blackpool ، انگلستان
وقتی که این شهر در سال 1846 پس از رسیدن خط‌آهن به یک منطقه ساحلی قابل‌دسترسی تبدیل شد ، از آن زمان تا کنون به لک پول در حال جذب گردشگر بوده‌است . ساحل شمایلی لذت بخشی از سرگرمی است : - چوبی قدیمی مدرسه به سواری مدرن که نفس شما را از بین می‌برد .
چرا به آنجا بروی ؟
جایی عالی برای گذراندن تعطیلات سرگرم‌کننده ، قدم زدن در اطراف رستوران‌ها ، رستوران‌ها ، و مغازه‌ها . روش کلاسیک بریتانیایی برای داشتن کمی سرگرمی .
5. برایتون ، انگلستان
برای تن یکی از شهرهای ساحلی مورد علاقه ما در انگلستان ، برای تن یک تجربه فوق‌العاده در مورد آن دارد . خود ساحل پوشیده از سنگریزه و شسته شدن توسط آب‌های زمردی است . این اسکله معروف یک جاذبه اصلی است چون سرگرمی مختلفی ارائه می‌دهد ، از بارها ، رستوران‌ها و رستوران‌ها گرفته تا ،و فریس .
چرا به آنجا بروی ؟
شهر زیبا با یک ساحل کلاسیک تفریحی ساحلی برای تن یکی از معروف‌ترین و ، است که در سال 1899 میلادی افتتاح شد .
4. کهکشان راه اقیانوس آرام ، ایرلند
این مسیر 600 کیلومتری ( 1 600 مایل ) امتداد ساحل دراماتیک ایرلند غربی امتداد دارد . این کشور از 9 استان ، سه استان ، شهرهای بزرگ متعدد و از همه مهم‌تر یک چشم‌انداز شگفت‌انگیز عبور می‌کند . جاذبه‌های گردشگری مختلف به خوبی ایجاد شده‌اند و آن را یکی از محبوب‌ترین مسیرهای در سراسر بریتانیا تبدیل کرده‌اند .
چرا به آنجا بروی ؟
ravelers فرصت دارند تا مناظر دیدنی و بناهای تاریخی تاریخی را در سراسر سفر خود تحسین کنند . به علاوه ، آن‌ها همیشه می‌توانند یک توقف در ساحل و یا در امتداد خط ساحلی شیب‌دار انجام دهند .
3 در Durdle ، دورست ، انگلستان
یک قوس سنگ آهک در ساحل ژوراسیک ، یک شگفتی طبیعی است و خط ساحلی چشمگیر را تعریف می‌کند . دروازه Durdle ناشی از فرسایش است و هنوز در معرض آن قرار دارد . بخش میان دروازه Durdle و خلیج Lulworth مشهورترین مکان در جنوب غربی انگلستان است .
چرا به آنجا بروی ؟
یکی از محبوب‌ترین سایت‌های در انگلستان . ساحل در اینجا یکی از بهترین سواحل کشور است .
2. Beachy هد ، شرق ، انگلستان
این تکه گچ سفید خیره‌کننده ، یک ویژگی مشهور در این منطقه است . در 162 متری ( 531 فوت ) ارتفاع آن بلندترین پرتگاه این نوع در انگلستان است . این خط ساحلی بسیار سفید به ملوانان کمک کرده‌است تا برای قرن‌ها در کانال انگلیس حرکت کنند .

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 336

به "شگفت انگیزترین جاذبه های ساحلی در جزایر بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفت انگیزترین جاذبه های ساحلی در جزایر بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید