مظلومی: هدف گذاری فدراسیون افزایش تعداد مدال طلا است

به گزارش بلاگ پو، رییس فدراسبون نابینایان و کم بینایان با ابراز رضایت از نتایج ورزشکاران نابینا گفت:طبق هدف گذاری فدراسیون ما برای افزایش شمار مدال ها به جاکارتا آمدیم.

مظلومی: هدف گذاری فدراسیون افزایش تعداد مدال طلا است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به جاکارتا، محمدرضا مظلومی در حاشیه مسابقات جودو نابینایان به خبرنگار ایرنا گفت: هدف گذاری ما برای افزایش تعداد مدال طلا از نخستین دوره بازی های پاراآسیایی شروع شده و بر مبنای این راهبرد توانستیم رنگ مدال ها از سه طلای گوانژو به هفت مدال در اینچئون تغییر دهیم و امیدوارم در این دوره تعداد مدال نابینایان به بالای عدد 10 برسد.

وی با ابراز رضایت از نتایج ورزشکاران نابینا در روزهای گذشته گفت: امیدوارم درخشش این ورزشکاران در روزهای گذشته امروز با مدال های شطرنج و جودو نابینایان و کم بینایان تکمیل گردد و رنگ مدال ها نیز طلایی باشد. رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در زمینه هدف گذاری این فدراسیون برای پارالمپیک2020 گفت: تاکنون مدال طلای این تورنمنت (پارالمپیک) از سوی ورزشکاران نابینا کسب نشده اما با رویه کنونی احتمال کسب مدال در توکیو وجود دارد.

او در خاتمه با اشاره به نگاه یکسان به ورزشکاران تحت نظر فدراسیون جانبازان و معلولان و ورزشکاران نابینا گفت: هیچگونه تبعیضی وجود ندارد زیرا تمام اعضای کمیته پارالمپیک و ورزشکاران با یک هدف واحد و برای اعتلای نام ایران عزیز کوشش می نمایند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2184

به "مظلومی: هدف گذاری فدراسیون افزایش تعداد مدال طلا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی: هدف گذاری فدراسیون افزایش تعداد مدال طلا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید