کریمی: از کوشش بچه های تیمم راضی ام اما از نتیجه نه، قدر فرصت های مان را ندانستیم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از کوشش شاگردانش در دیدار مقابل پیکان تهران ابراز رضایت کرد، اما از نتیجه این بازی نه.

کریمی: از کوشش بچه های تیمم راضی ام اما از نتیجه نه، قدر فرصت های مان را ندانستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فیروز کریمی پس از تساوی یک - یک شاگردانش مقابل پیکان در نشست خبری این بازی گفت: بازی خوبی بود، البته به جز 29 دقیقه آخر که پیکان رو به بازی مستقیم آورد. از کوشش بچه های تیمم راضی ام، اما از نتیجه نه.

وی اضافه نمود: ما چه بعد از گلی که به ثمر رساندیم و چه زمانی که گل گرفتن کردیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم که استفاده لازم را نبردیم و به این خاطر عصبی هستم. رضا خالقی فر در 10 دقیقه سرانجامی بازی یک موقعیت تک به تک داشت که ضربه بدی به توپ زد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد با تأکید بر اینکه از تیم پیکان شناخت کامل داشته است، عنوان نمود: در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را براساس شناختی که از پیکان داشتیم، انجام دادیم و اطمینان داشتم که امروز یک نتیجه خوب مقابل حریف مان کسب خواهیم کرد، اما قدر فرصت هایی را که داشتیم، ندانستیم.

کریمی در سرانجام اعلام کرد: یک نکته ای که باید به آن اشاره کنم، داور بازی بود که بسیار جوان است و امروز هر چقدر سعی کرد بر بازی تسلط پیدا کند، نتوانست. مقصر هم کمک داور اول بازی بود که من نامش را نمی دانم، اما او به خاطر ناهماهنگی با داور بازی در قضاوت او تأثیر منفی گذاشت. عملکرد این کمک داور بسیار ضعیف بود و مطمئناً اگر او در بازی های آینده هم همین طور ادامه دهد، مشکل ساز می گردد. او باید با داور وسط هماهنگی بیشتری داشته باشد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: tn.ai
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 413

به "کریمی: از کوشش بچه های تیمم راضی ام اما از نتیجه نه، قدر فرصت های مان را ندانستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: از کوشش بچه های تیمم راضی ام اما از نتیجه نه، قدر فرصت های مان را ندانستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید