آلایندگی ها در پارس جنوبی کاهش یابد، برخورد جدی با مدیران متخلف

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، عباس برزگرزاده عصر یکشنبه در نشست آنالیز وضعیت آلایندگی شهرستان های جنوبی استان بوشهر گفت: یکی از مطالبات مهم مردم کاهش آلایندگی ها در پارس جنوبی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

آلایندگی ها در پارس جنوبی کاهش یابد، برخورد جدی با مدیران متخلف

وی با تاکید بر تجهیز همه صنایع پارس جنوبی به دستگاه پایش آنلاین زیست محیطی گفت: شعبه ویژه قضایی برای رسیدگی به پرونده های زیست محیطی تشکیل شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر ادامه داد: در صورتی که مدیران صنایع پتروشیمی ها و پالایشگاه های گاز منطقه پارس جنوبیآلودگی زیست محیطی را کاهش ندهند در شعبه ویژه قضایی به تخلفات آنها رسیدگی می گردد.

وی با تاکید بر الزام واحدهای پتروشیمی و پالایشگاهی پارس جنوبی به تهیه پیوست های سلامت و محیط زیست افزود: نشست های تخصصی برای جلوگیری از انتشار آلایندگی ها در عسلویه شروع شده است.

برزگرزاده با تاکید بر لزوم رسیدگی به مسائل بهداشتی و زیست محیطی در پارس جنوبی گفت: با توجه به شرایط خطرناک عسلویه تداوم فعالیت ها در این منطقه ظلمی آشکار به نسل های کنونی و آینده است.

سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خواهان انجام یک مطالعه کلی از سلامت مردم میزبان صنایع پارس جنوبی شد و اضافه نمود: آزمایشگاه مجهز تشخیص سلامت در شهرستان عسلویه راه اندازی می گردد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2456

به "آلایندگی ها در پارس جنوبی کاهش یابد، برخورد جدی با مدیران متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلایندگی ها در پارس جنوبی کاهش یابد، برخورد جدی با مدیران متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید