با کدام خودروهای زیر 200 میلیون تومان به سفر برویم؟

به گزارش بلاگ پو، سؤال اولی که در این مورد مطرح می شود، این است که چه معیارهایی باید برای معین این که خودرویی مناسب سفر هست یا نه را مدنظر داشته باشیم. با توجه به این که ما غالباً از قشر متوسط صحبت می کنیم، طبیعی است که اولین معیار ما باید قیمت مناسب، با توجه به شرایط امروز بازار ایران، باشد.

با کدام خودروهای زیر 200 میلیون تومان به سفر برویم؟

به نظر می رسد بازه قیمتی خودروهای زیر 200 میلیون تومان، چه در نسخه های صفر و چه در نسخه های کارکرده به این منظور کاملاً مناسب باشد.

مورد بعدی، حداقل کیفیت مورد نیاز در سامانه فنی و کارکرد فنی آن است. کارکرد پیشرانه خودرو باید حداقلی از کیفیت را داشته باشد تا در میانه راه، شما را معطل نگذارد. بخشی از خانواده ها بدون توجه به این نکته، راهی سفر شده و گاهی تا 24 ساعت درگیر پیدا کردن یک قطعه می شوند و تجربه خوشایند سفر را از دست می دهند.

سایر معیارهای مورد نظر

معیارهای بعدی ما شامل موارد زیر است:

- کیفیت فنی

- جادار بودن خودرو

- ارگونومیک بودن صندلی های جلو و عقب

- مصرف سوخت پایین

- ظرفیت صندوق عقب

- داشتن امنیت و محکم بودن چهارچوب و کابین

- داشتن باربند فابریک

البته مواردی دیگری را نیز می شود لیست کرد، اما به نظر می رسد اگر امتیازات موارد ذکر شده در این مورد معقول و مقبول باشد، پس لاجرم خودروی ما می تواند به این منظور مناسب ارزیابی شود. به این منظور، باید غالب خودروهای سفری را از کلاس کراس اوور، سدان، استیشن و تا حدودی شاسی بلند بدانیم؛ و البته با قیمت هایی زیر 200 میلیون تومان.

پس اگر قصد دارید خودرویی بخرید که با آن در سفرها راحتی را تجربه کنیداما بودجه تان محدود استحتما این موارد را مدنظر داشته باشید.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیوار
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6128

به "با کدام خودروهای زیر 200 میلیون تومان به سفر برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کدام خودروهای زیر 200 میلیون تومان به سفر برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید