آنالیز و تصویب 3 طرح کلان گردشگری در شرق اصفهان

به گزارش بلاگ پو، در نشست زمستانی کارگروه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اصفهان 3 طرح کلان گردشگری در محدوده شرق اصفهان آنالیز و با اکثریت آراء به تصویب رسید.

آنالیز و تصویب 3 طرح کلان گردشگری در شرق اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، امروز 4 دی ماه، نشست کارگروه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان اصفهان با حضور علی مقدس زاده معاون امور عمرانی و قائم مقام کارگروه گردشگری استان، فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان و دبیرکارگروه، علی اصغر ذاکری مدیر کل امور شهری استانداری، سید علی صالح درخشان معاون سرمایه گذاری اداره کل و سایر اعضاء برگزار گردید.

در این نشست فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اشاره به وضعیت کنونی اقلیمی در شرق شهرستان اصفهان توضیح داد: با عنایت به ادامه روند خشکسالی در منطقه شرق شهرستان اصفهان و با توجه به اینکه در منطقه ورزنه 27 هزار هکتار زمین کشاورزی بوده و هم اینک بیش از 95درصد این زمینها دچار خشکسالی شده و بسکمک از کشاورزان بیکار شده اند، لزوم ایجاد مشاغل جایگزین بیش از هر زمان دیگر احساس می گردد.

او گفت: در همین راستا طرح مطالعات امکان سنجی برای ایجاد مجتمع گردشگری ورزنه با مشارکت بخش خصوصی و به سفارش شهرداری ورزنه به مساحت 99 هکتار مطرح و تصویب شد.

الله کمک ادامه داد: همچنین در این نشست طرح آنالیز مطالعات امکان سنجی اکوکمپ گردشگری ورزنه به مساحت 3 هکتار توسط دوستداران میراث فرهنگی مطرح و این طرح نیز به تصویب رسید.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در رابطه با دیگر طرحهای گردشگری مطرح شده در نشست کارگروه گردشگری اصفهان توضیح داد: در این نشست همچنین طرح مطالعات امکان سنجی تاسیس مجتمع گردشگری آونگ در شهرستان اردستان به مساحت 40 هکتار در شرق استان مطرح و این طرح نیز با اکثریت آراء به تصویب رسید.

او اظهار کرد: در این سه طرح پس از بهره برداری، به صورت مستقیم بیش از 250 شغل در پهنه استان به ویژه شرق شهرستان اصفهان ایجاد می گردد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3642

به "آنالیز و تصویب 3 طرح کلان گردشگری در شرق اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز و تصویب 3 طرح کلان گردشگری در شرق اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید