برگزاری تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش بلاگ پو، پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از روز 5 فروردین ماه در محل خانه کشتی عبدالله موحد تهران در حال برگزاری است.

برگزاری تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مرحله پنجم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در چین که از روز پنجم فروردین ماه شروع شده است تا روز 18 فروردین ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد تهران برگزار می گردد.

طبق اعلام محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، ملی پوشان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه سال 98 در شهر شی آن چین برگزار می گردد یک مرحله اردوی دیگر برگزار خواهند کرد.

پس از رقابت های آسیایی چین، برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی قزاقستان(23 تا 31 شهریورماه) که گزینشی المپیک توکیو نیز محسوب می گردد شروع می گردد که فرنگی کاران تا انتها خرداد ماه 2 مرحله اردو را در برنامه دارند.

رقابت های کشتی المپیک 2020 توکیو روزهای 12 تا 18 مردادماه سال 99 برگزار خواهد شد و فرنگی کاران تا زمان حضور در این رویداد مهم حدود 16 ماه زمان دارند.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5755

به "برگزاری تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید