حلالی: شرایط تیم ملی مناسب نیست اما نباید به عقب برگردیم

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - ملی پوش اسبق کشورمان معتقد است که به عنوان یک هوادار و پیشکسوت نقش مشخص کننده ای برای روحیه دادن به بازیکنان دارد و امیدوار است تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای حساس پیش رو پیروز باشد.

حلالی: شرایط تیم ملی مناسب نیست اما نباید به عقب برگردیم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، اسماعیل حلالی، بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص شرایط موجود تیم ملی گفت: تیم ملی از همه چیز بالاتر است و اولویت همیشه باید با تیم ملی باشد. زمانی که تیم ملی فوتبال یاران در میادین مختلف حضور داشته وپیروز باشد، پیشرفت و پیروزیت را شاهد خواهیم بود. مسئولین باید تمام تلاش خود را بکار گیرند تا این تیم در دیدارهای حساس پیش رو پیروز باشد.

وی افزود: متاسفانه نتایجی که از قبل رقم خورده باعث شده تا وضعیتمان چندان مناسب نباشد اما نباید به عقب برگردیم. درست است که کارمان سخت هست اما با حمایت کامل و تمرکز بالا می توانیم از این راه سخت عبور کنیم.

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که اگر تیم ملی با آرامش و تمرکز بالا بازی به بازی پیش رود، پیروز خواهد شد. وی در اینباره گفت: باید آرامش را برای تیم ملی فوتبال کشورمان برقرار کنیم . تیم از بازیکنان بسیار خوب و پیروز بهره می برد. لژیونر ها در کنار بازیکنان دیگر از تجربیات بالایی برخوردار هستند اما تنها موردی که باعث پیروزیت تیم ملی می شود بدون شک آرامش و تمرکز است. بازیکنان از فردا تمرینات خود را آغاز می کنند و خوشبختانه مسئولین فدراسیون شرایط خوبی را برای تیم مهیا کرده اند.

پیشکسوت فوتبال در ادامه بیان کرد: بازیکنان و کادر فنی می دانند که رفتن به جام جهانی از چه اهمیت بالایی برخوردار است. خوشبختانه بازیکنان از لحاظ روحی و روانی خوب هستند و می دانند که جام جهانی رفتن به خود بازیکنان و کشور کمک بالایی می کند. اکنون بسکمک از بازیکنان در جام باشگاهها حضور داشته و از آمادگی خوبی برخوردار هستند. لژیونر ها نیز در تیم های خود مسابقات مختلفی را پشت سر گذاشته و معقتدم همه چیز برای حضوری پیروز مهیا است اما نباید فشار بیش از حد به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی وارد کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان باید با ارامش، تمرکز و طبق خواسته کادر فنی پیش فرایند تا پیروز شوند. نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. هر تیمی مقابلمان قرار گرفت، باید بالاترین سطح بازی را از خود به نمایش بگذارند. بدون شک پیروزی در هر بازی روحیه بالایی به بازیکنان می دهد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد چون اگر خلاف این باشد همه اسیب می ببیند.

وی با بیان اینکه بازیکنان از جایگاه بالایی برخوردارند و نقش پررنگی برای شادی مردم دارند، گفت: اگر نتایج دلخواه را نگیرند هم مردم آسیب می بینند و هم ورزش. فوتبال از علاقمندان زیادی بهره می برد و پیروزی های تیم ملی باعث دلخوشی مردم و در نهایت پیروزیت ورزش می شود. حضور در جام جهانی نیز شرایط خاص خود را دارد. بدون شک جذابیت فوتبال حضور در جام جهانی است.

حلالی در سرانجام گفت: نزدیک به 25 سال از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و استرالیا می گذرد. هربار که از مردم درباره این دیدار سوال می شود، لبخند بر لب آورده و شاد هستند. از بازیکنان می خواهم در شرایط سخت پیش رو با تمرکز بالا و اشراف کامل بازی به بازی پیش فرایند تا پیروز شوند. من به این بازیکنان ایمان دارم و امیدوارم با صعود به جام جهانی دل میلیون ها ایرانی و پیشکسوتان و جامعه فوتبال شاد شود.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49136

به "حلالی: شرایط تیم ملی مناسب نیست اما نباید به عقب برگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلالی: شرایط تیم ملی مناسب نیست اما نباید به عقب برگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید