سفیر آمریکا در اوکراین معامله ترامپ در رسوایی اوکراین گیت را تایید کرد

به گزارش بلاگ پو، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا اذعان کرد که درخواست ترامپ از اوکراین برای تحقیقات درباره فعالیت های پسر بایدن و متوقف کردن یاری های نظامی به این کشور یک معامله آشکار بوده است.

سفیر آمریکا در اوکراین معامله ترامپ در رسوایی اوکراین گیت را تایید کرد

به گزارش ، گوردون ساندلند، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا متن استشهادیه خود در کنگره را بازنویسی و طی آن اذعان کرد که درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از اوکراین برای تحقیقات درباره فعالیت های پسر جو بایدن در این کشور و متوقف کردن یاری های نظامی به کی یف یک معامله آشکار بوده است.

پیش از این ماری یووانویچ، سفیر پیشین آمریکا در اوکراین در جلسه شهادت خود مقابل مجلس نمایندگان آمریکا بیان کرد از سوی مقامات دولت ترامپ تحت فشار قرار گرفته بود تا پیغام هایی در تمجید از رئیس جمهور در توییتر منتشر کند.

افشای سوء استفاده دولت ترامپ از وزارت خارجه آمریکا برای اهداف داخلی

یووانوویچ گفت گوردون ساندلَند، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا، از وی خواسته بود که اگر می خواهد شغل خود را (به عنوان سفیر آمریکا در اوکراین) حفظ کند، بهتر است از توئیتر برای نشان دادن حمایتش از ترامپ استفاده کند. یووانوویچ اضافه نمود: او (ساندلند) به من گفت تو می دانی که یا باید کار بزرگی انجام دهی، یا (در غیر این صورت) به خانه بروی (اخراج شوی). تو باید توئیت کنی که از رئیس جمهور (ترامپ) حمایت می کنی.

تاکنون چندین تن از شاهدان در کنگره گفته اند که ساندلند، یکی از اعطاکنندگان مقادیر هنگفت از یاری های اقتصادی به ستاد انتخاباتی ترامپ، نقشی مهم در سیاستگذاری های مربوط به اوکراین ایفا می نموده است. (بیشتر بخوانید)

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15207

به "سفیر آمریکا در اوکراین معامله ترامپ در رسوایی اوکراین گیت را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر آمریکا در اوکراین معامله ترامپ در رسوایی اوکراین گیت را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید