قلعه زرد در سه قدمی پرسپولیس

به گزارش بلاگ پو، سپاهان در خانه مقاب تیم خوب ماشین سازی برد مهمی به دتست آورد تا به سه امتیازی پرسپولیس در صدر جدول برسد و دو هفته باقیمانده داغ داغ دنبال گردد.

قلعه زرد در سه قدمی پرسپولیس

آدینه 13،2،98،هفته بیست و هشتم از هجدهمین دوره لیگ برتر،استادیوم نقش دنیا اصفهان،ساعت:19:15،تماشاگر:11 هزار نفر

سپاهان 2

گلها:کی روش استنلی سوارز(19) و مهرداد محمدی(56)

ماشین سازی صفر

داور: حسن اکرمی

یاری ها: حسن یوسفی و امیررضا آشورماهانی

اخطار:عزت الله پورقاز و سعید آقای(سپاهان)

بازیکن برتر:سعید آقایی(سپاهان)

سپاهان: سید پیغام نیازمند، عزت الله پورقاز، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایران پوریان،سعید آقایی،مهدی کیانی، محمد کریمی،محسن مسلمان(حامد بحیرایی62)، مهرداد محمدی(جلال الدین علیمحمدی 78)، سجاد شهباززاده،کی روش استنلی(علی قربانی 83)

سرمربی:امیر قلعه نویی

ماشین سازی: فرناندو دخسوس،محمدحسین کنعانی زادگان،سید محمد خرم الحسینی(محسن یوسفی57)،سید احمد مهدی زاده،عزیز معبودی،احمدرضا زنده روح(احسان تائیدی 73)،سعید مهری،مسیح زاهدی،یوسف سیدی (جای کویتونگو49)، فرید بهزادی کریمی، رضا خالقی فر

سرمربی:رضا مهاجری

اولین موقعیت بازی را دقیقه 2 ماشین سازی ایجاد کرد اما دقیقه 19 سپاهان با سانتر ایرانپوریان و ضربه سرچکشی کی روش به گل رجحان رسید.بعد از این گل بازی زیبا شد و هر دو تیم موقعت هایی در نیمه نخست داشتند که حملات سپاهان و ضدحملات خطرناک میهمان گلی در بر نداشت.

نیمه دوم باز هم این روند ادامه پیدا کرد اما دقیقه 56 سپاهان با یک حرکت هماهنگ و با سانتر زمینی آقایی و عبور کی روش از روی توپ با ضربه دقیق محمدی به گل دوم رسید.در ادامه خیلی زود ماشین سازی با فرید کریمی تا آستانه گل پیش رفت اما تیر دروازه میزبان به دادش رسید.

در بیست دقیقه پایانی اشتیاق ماشین سازی برای گلزنی بیشتر از میزبان بود اما موقعیت های این تیم با بی دقتی از دست رفت.در سوی مقابل سپاهان هم شانس های بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما در نهایت با همان دو گل برنده شد تا به سه امتیازی پرسپولیس در رده دوم جدول برسد و کورس قهرمانی را در دو هفته باقمانده داغتر کند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6773

به "قلعه زرد در سه قدمی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه زرد در سه قدمی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید