وحید نامداری: بازی برابر تاجیکستان یک طرفه بود

به گزارش بلاگ پو، زننده تنها گل تیم فوتبال امید برابر تاجیکستان معتقد است این تیم در این بازی بدشانس بود.

وحید نامداری: بازی برابر تاجیکستان یک طرفه بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید نامداری که تنها گل تیم فوتبال امید را در دیدار روز گذشته مقابل تاجیکستان به ثمر رساند در این خصوص گفت: خیلی زود در این بازی به گل رسیدیم و تصور خودمان این بود که با یک نتیجه پرگل پیروز می شویم. در واقع می توانستیم نیمه اول را با 5 گل به سود خودمان تمام کنیم. متاسفانه این بازی پخش نشد اما به واقع شاهد یک بازی کاملا یک طرفه بودیم و تاجیکستان موقعیت های بسیار کمی داشت.

زننده تنها گل ایران مقابل تاجیکستان اضافه نمود: در این مسابقه بسیار بدشانس بودیم. هر موقعیتی که ساختیم وارد دروازه نشد تا در نهایت چنین نتیجه ای به دست بیاید. با این وجود بچه ها انگیزه زیادی برای جبران نتیجه دارند و همه کوشش خودمان را می کنیم تا در بازی های بعدی عملکرد بهتری در این مسابقات داشته باشیم. همانطور که به خوبی ایجاد موقعیت می کنیم باید از فرصت ها هم بهتر استفاده کنیم تا بتوانیم علاوه بر نمایش خوب تیم برنده میدان باشیم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4049

به "وحید نامداری: بازی برابر تاجیکستان یک طرفه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید نامداری: بازی برابر تاجیکستان یک طرفه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید