Assassins Creed Odyssey روی سوییچ عرضه می گردد، ولی نه آن طور که تصور می کنید

به گزارش بلاگ پو، موفقیت کنسول جدید نینتندو شرکت های بازی سازی زیادی را برانگیخته است تا اقدام به عرضه بازی های خود برای نینتندو سوییچ نمایند. فروش سوییچ که به بیست میلیون دستگاه نزدیک می گردد، می تواند به بازی سازان از درآمد بازی شان اطمینان دهند. از طرفی، نینتندو سوییچ آن قدر هم قوی نیست که بتواند بازی های بزرگ پلی استیشن4 و ایکس باکس وان را اجرا کند. این جاست که شرکت های مختلف به دنبال راه های دیگری می روند. قسمت جدید مجموعه بازی های فرقه اساسین قرار است به نینتندو سوییچ بیاید، ولی نه آن طور که انتظار دارید.

Assassins Creed Odyssey روی سوییچ عرضه می گردد، ولی نه آن طور که تصور می کنید

بازی Assassins Creed Odyssey چند روز پیش و در قالب برنامه Direct شرکت نینتندو برای کنسول سوییچ رونمایی شد. نسخه ای که شرکت بازی سازی یوبی سافت روی سوییچ عرضه خواهد نمود، در واقع روی سوییچ اجرا نمی گردد. نسخه سوییچ Assassins Creed Odyssey به صورت استریم گردیده روی این کنسول اجرا خواهد شد؛ دقیقا مثل همان اتفاقی که برای رزیدنت اویل 7 افتاد.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم، انحصاری بودن نسخه سوییچ به کشور ژاپن است. درست مثل رزیدنت اویل 7 که یک نسخه ابری در ژاپن برای سوییچ داشت، بازی Assassins Creed Odyssey هم به صورت ابری در ژاپن برای سوییچ عرضه می گردد. خبر رونمایی از این نسخه هم فقط در برنامه ژاپنی Nintendo Direct اعلام شد.

نینتندو هم می داند که بیشتر کشورهای جهان از نظر زیرساختی آمادگی اجرای یک بازی به صورت استریم گردیده را ندارند و به همین دلیل هم نسخه سوییچ Assassins Creed Odyssey را در ژاپن نگه خواهد داشت.

اینکه بازی استریم روی کنسول استریم می گردد، خرید و امتحان آن را راحت می نماید. برای مثال می توان رزیدنت اویل 7 را روی سوییچ به مدت شش ماه با پرداخت 20 دلار اجاره و در هر زمانی بازی کرد. بازی Assassins Creed Odyssey در دو حالت روی سوییچ عرضه می گردد که یکی اجاره روزانه و دیگری خرید کامل بازی است.

بازی Assassins Creed Origins در روز 5 اکتبر روی ایکس باکس وان، پلی استیشن4 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلر نسخه سوییچ بازی را ببینید.

منبع: Polygon

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1678

به "Assassins Creed Odyssey روی سوییچ عرضه می گردد، ولی نه آن طور که تصور می کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Assassins Creed Odyssey روی سوییچ عرضه می گردد، ولی نه آن طور که تصور می کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید