فاصله فینال تا قهرمانی

به گزارش بلاگ پو، آرمن ساروخانیان ، اتفاقات در دو بازی رفت و برگشت به نفع پرسپولیس رقم نخورد. مصدومیت ها، محرومیت ها و برخی تصمیمات داوری اجازه نداد پرسپولیس با تمام توان با حریفش رقابت کند. با این حال کاشیما در مجموع دو بازی نسبت به پرسپولیس برتری نسبی داشت، چه از نظر ظرفیت بازیکن، چه از نظر کیفیت بازی.

فاصله فینال تا قهرمانی

پرسپولیس با شایستگی به فینال رسید و توانست تیم های مطرحی را در غرب آسیا کنار بزند، ولی حریف تیم آماده ژاپنی نشد. طرفداران انتظار داشتند پرسپولیس پس از موفقیت در مراحل حذفی پله آخر را هم با صلابت بردارد و قهرمان قاره گردد، ولی نباید فراموش کرد که بین رسیدن به فینال و قهرمانی اختلاف قابل توجهی وجود دارد و تیم ها گاهی احتیاج به تقویت، تغییرات و تجربه بیشتر دارند تا بتوانند این فاصله را پر نمایند، گام نهایی را بردارند و به قله برسند.

  • حسرت قهرمانی پرسپولیس و چند سوال
  • موهای تان را بتراشید، سبیل بگذارید

    تیم هایی مثل اتلتیکو مادرید و یوونتوس در سال های اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند، ولی نتوانستند قهرمان شوند. بایرن مونیخ هم دو بار در فینال مغلوب اینتر و چلسی شد و در سومین کوشش توانست با شکست دادن دورتموند قهرمان اروپا گردد.

    رسیدن به فینال لیگ قهرمانان دستاورد بزرگی است، ولی اگر پرسپولیس می خواهد قهرمانی آسیا را هم تجربه کند، باید از امروز کار جدیدی را آغاز کند و با رفع کردن اشکالات و ضعف ها کوشش تازه ای را آغاز کند.

    پرسپولیس سال قبل تا نیمه نهایی رسید و سال جاری توانست در فینال حاضر گردد. نتیجه پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال آینده بستگی به تصمیمات باشگاه در آینده نزدیک دارد. تیم در نیم فصل با خریدهایی که قبلا انجام شده تقویت خواهد شد، ولی حفظ بازیکنان کلیدی و مهم تر از همه برانکو می تواند نخستین گام برای موفقیت بعدی باشد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2751

به "فاصله فینال تا قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله فینال تا قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید