مراسم رونمایی ازفراخوان جشنواره یاس یاسیندرمشهد برگزار گردید

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مراسم انتشار فراخوان جایزه بین المللی خوشنویسییاس یاسین سه شنبه شب در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) با پیغام وزیر ارشاد در هتل همای مشهد برگزار گردید.

مراسم رونمایی ازفراخوان جشنواره یاس یاسیندرمشهد برگزار گردید

در بخشی از پیغام وزیر ارشاد آمده است :با برگزاری این رخداد فارغ و بی احتیاج از هرگونه حمایت مادی و مظاهر دولتی و سازمانی، گنجینه ای نفیس و ثمین از آثار مهران هنر خوشنویسی دنیا اسلام را به شکوه هرچه تمام، گردآوری کرده و در کرانه این بحر ارادت و هنر و شیفتگی آل کسا (ع)، طرحی نو در اندازند. از آستانش امید داریم از این پس شاهد یکی از عظیم ترین رخدادهای هنری دنیا اسلام در ایران و در جوار بارگاه کبریایی رئوف آل الله، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور تمام محبان پیغامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) و اساتید خوش قلم و خوش نویس، بر حلقه ارادتمندان آن عاطفه مستجاب (س) باشیم.

با تبریک شروع این رخداد که همراه با عرضه گنجینه وجیه و کم نظیر گردآوری شده می باشد، مقدم تمام مهمانان عالیقدر از کشورهای اسلامی، اساتید هنر و خوشنویسی و حاضران در این محفل خجسته را ارج نهاده و برای دست اندرکاران برگزاری آن در موسسه فرهنگی هنری میراث یاس یاسین که بلند همتان این نگاه ظریف و بدیع در گستره خوشنویسی دنیا اسلام می باشند، از درگاه حضرت حق و کرامت بانوی روضه و ریحان (س) توفیقات روزافزون مسألت می کنم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4890

به "مراسم رونمایی ازفراخوان جشنواره یاس یاسیندرمشهد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم رونمایی ازفراخوان جشنواره یاس یاسیندرمشهد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید