نمایشگاه عکس هورامان در لندن برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، عکاس کرمانشاهی نمایشگاه عکس هورامان را 15 مارس 2020 برابر با 25 اسفند 98 در شهر لندن برگزار می نماید.

نمایشگاه عکس هورامان در لندن برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، بعد از برپایی نمایشگاه عکاسی در شهرهای پاریس فرانسه و زوریخ سوئیس در تابستان گذشته، سومین نمایشگاه انفرادی عکس طالب حیدری این بار در شهر لندن برپا خواهد شد.

این نمایشگاه با عنوان هورامان در روز 15 مارس 2020 برابر با 25 اسفند 98 گشایش خواهد یافت که شامل 40 اثر از مناظر و آثار مستند اجتماعی است که در منطقه هورامان ثبت شده اند.

هورامان منطقه ای است کوهستانی در مرز ایران و عراق و در بین استان های کرمانشاه و کردستان ایران و استان حلبچه عراق که پرونده ثبت منظر فرهنگی و تاریخی آن برای ارائه به سازمان یونسکو در مراحل پایانی است.

همچنین آثاری از نامبرده در جشنواره ها و نمایشگاه های متعدد در ایران و کشورهای مختلف ازجمله ایتالیا، فرانسه، آمریکا، هند، صربستان، آرژانتین، عمان، تاجیکستان، قرقیزستان، رومانی و بنگلادش حضورداشته است که همگی با هزینه شخصی و بدون هیچ گونه حمایتی انجام گرفته است.

نمایش آثار هنرمندان ایرانی در خارج از کشور می تواند در جذب توریست و یاری به رشد مالی در ایران و استان کرمانشاه نقش به سزایی داشته باشد.

استان کرمانشاه اردیبهشت ماه سال 99 میزبان جشنواره دنیای بوم گردی، توریستی روستایی و عشایری دنیا در سال 2020 است که با حضور وزرای توریستی عضو سازمان دنیای توریستی برگزار خواهد شد.

وجود 4 هزار و 200 اثر ثبت شده ملی، یک اثر ثبت شده دنیای و ده ها اثر توریستی که هنوز به ثبت نرسیده اند حاکی از استعداد بالای کرمانشاه در بخش توریستی است.

بیستون و طاق بستان، معبد آناهیتا، طاق گرا، گور دخمه اسحاق وند، تکایای بیگلربیگی و معاون الملک، بوستان کوهستان، بازار سنتی، سراب های نیلوفر، هرسین، صحنه، روانسر، غار قوری قلعه، غار پراو، کاروانسراهای شاه عباسی و ماهیدشت، آبشار پیران و ... از مهم ترین آثار تاریخی و طبیعی توریستی در استان کرمانشاه است.

استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 2 هزار و 595 روستا و 34 شهر دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21135

به "نمایشگاه عکس هورامان در لندن برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه عکس هورامان در لندن برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید